Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون قایقرانی مهرماه امسال میزبان مسابقات اسلالوم قهرمانی جوانان آسیا است که به میزبانی استان البرز و در محل رودخانه کرج برگزار می شود. این در حالی است که کم آبی این رودخانه برگزاری با کیفیت مسابقات را با مشکل مواجه خواهد کرد. این موضوعی بود که نماینده فدراسیون جهانی قایقرانی نیز در بازدیدی که هفته گذشته از رودخانه کرج داشت، به آن اشاره کرد و تاکید داشت که موضوع باید برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین رابطه رئیس فدراسیون قایقرانی اعلام کرد که با پیگیری های انجام شده و مذاکرات صورت گرفته با استاندار البرز و همچمنین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این مشکل برطرف خواهد شد. 

غلامرضا امینی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه یکی از دغدغه های اصلی برای میزبانی مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا همین مشکل کم آبی رودخانه کرج است، گفت: در همین زمینه دو جلسه با آقای نجفی استاندار البرز و همچنین مسئولان آب و فاضلاب استان داشتیم، به ما قول دادند برای سه چهار روزی که مسابقات برگزار می شود، مشکل کم آبی را تا حدی که مورد نیاز است برطرف کنند.

وی با بیان اینکه رودخانه کرج  یکی از زیباترین رودخانه هایی است که در دنیا وجود دارد، ادامه داد: از این حیث می توانیم در بحث گردشگری هم از موقعیت این رودخانه استفاده کنیم. بر همین اساس و با لحاظ کردن اینکه مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در هیات رئیسه ما حضور دارد، از وی خواسته ایم کمک حال مان در این زمینه باشد.

به گفته رئیس فدراسیون قایقرانی، این موضوع به خصوص با توجه به بحث گردشگری رودخانه کرج مورد استقبال سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

امینی همچنین در رابطه با انتخابات ۷ مردادماه فدراسیون قایقرانی و رقابت کاندیداها برای حضور در آن گفت: هر ۵ نفری که برای این انتخابات کاندید شده اند از خانواده قایقرانی هستند. قاعدتا ائتلاف هم وجود دارد اما اطمینان دارم هر یک که انتخاب شوند، ۴ نفر بعدی از او حمایت خواهند داشت.

کد خبر 4349261 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلالوم رودخانه کرج غلامرضا امینی قایقرانی جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال کرواسی والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال فرانسه کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال بلژیک کشتی آزاد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

به گزارش قدس خراسان، «من ساکن بولوار توس هستم و برای فرزند شیرخوارم از بهداشت همین جا شیرخشک یارانه‌ای دریافت می‌کنم اما الان یک ماه است خبری از شیر خشک نیست و بهداشت هم می‌گوید نداریم. من دارم با بدبختی می‌گردم که هر جا شیر خشک قیمتش ارزون است بخرم. سه‌شنبه هم دوباره رفتم بهداشت می‌گویند خبری نیست، معلوم نیست کی بیاورند. تو را به خدا مسئولان کاری بکنند، بچه‌ام شیر ندارد. تا کی منتظر باشم؟» این نوشته، یک نمونه از پیام‌های مردمی درخصوص کمبود شیرخشک یارانه‌ای است که به تحریریه روزنامه قدس رسید و ما برای پیگیری پاسخش به سراغ دانشگاه علوم پزشکی مشهد رفتیم.

 مدیر جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این خصوص به خبرنگار قدس خراسان گفت: بحث شیرخشک‌های یارانه‌ای تابع قانون تغذیه با شیر مادر است، یعنی شیرخوارانی که در مراجعه به خانه‌های بهداشت مشخص شود شیر مادر برایشان کافی نیست برایشان کوپن شیرخشک یارانه‌ای صادر می‌شود.

محمد احمدیان ادامه داد: در یک مقطع زمانی، در سطح کشور ورودی شیرخشک‌های یارانه‌ای به استان‌ها نصف میزان نیاز بود، با پیگیری‌هایی که انجام دادیم و مشکل تولید در کارخانه‌ها هم حل شد، سهمیه را افزایش دادند و تا زمانی که سهمیه جدید به دست ما برسد، یک ماه زمان می‌برد.

معصومه مؤمنیان

دیگر خبرها

  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود