Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-رئیس‌‌‌‌‌جمهور با حضور سرزده در منزل جواد جعفری قدوسی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، با این جانباز سرافراز و خانواده‌شان دیدار و گفت‌وگو کرد.حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه‌شنبه در این دیدار با تجلیل از ایثار و جانفشانی این جانباز گرانقدر و صبر و فداکاری همسر و والدین ایشان گفت: همه این ایثارگری و فداکاری‌ها در راه پیروی از راه امام حسین(ع) و خالصانه بوده و خداوند اجر و پاداش بی‌شماری برای آن وعده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌‌جمهور روحیه بالای خانواده شهدا و جانبازان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: این روحیه برای همه ما درس و نشان‌دهنده مسیر مستقیم است و همواره خود را نیازمند دعای خیر شما عزیزان می‌دانیم.

روحانی برای ملت ایران و رهبری عزیز سلامتی و سرافرازی مسألت و تصریح کرد که عشق و علاقه ملت ایران به خاندان رسالت پایدار خواهد بود.

رئیس‌‌جمهور با تجلیل از تلاش و فداکاری والدین جانبازان و ایثارگران خاطرنشان کرد: شما والدین گرانقدر با تربیت اسلامی و صحیح خود، از سهم و اجر زیادی در پیشگاه خداوند متعال برخودار هستید و برای همه شما سلامتی آرزو دارم.

در این مراسم که حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی، رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

جواد جعفری قدوسی در سن ۱۶ سالگی و در سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس به درجه جانبازی نایل آمده است.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن روحانی اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی

بررسی بودجه امسال نشان میدهد بانک مرکزی بیشترین سهم مالیاتی در بین شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم‌، سهم مالیاتی شرکتهای دولتی نشان میدهد در بودجه 1403 بانک مرکزی 17 درصد از کل مالیات شرکتهای دولتی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت ملی نفت 13 درصد و شرکت ملی گاز 4 درصد از درامدهای مالیاتی 1403 شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهند داد.

ایمیدرو نیز یکی از بزرگترین شرکتهای دولتی مالیات دهنده در سال 1403 است که 10 درصد از درامدهای مالیاتی دولت از محل مالیات شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • عملیات اروپا در دریای سرخ نتوانست عملیات دریایی یمن را مهار کند
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • 6 علامت که می‌تواند نشان دهنده تومور مغزی باشد
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست