Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@08:24:42 GMT

اتهام بقایی و مشایی مالی است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۵۶۸۵

احمد توکلی در پاسخ به این سوال که چرا سازمان متبوعش از سیف رئیس بانک مرکزی اعلام جرم کرده است، گفت: فقط آقای سیف نیستند، درباره آقای بهمنی هم این کار انجام شد. درباره معاون نظارتی‌شان هم این موضوع هست. اما اصراری که روی آقای دکتر سیف دارم به این دلیل است که ایشان سر کار هستند و بلایی که سر ارز آمده کار ایشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بهمنی نیز اظهار داشت: آقای بهمنی در خصوص موسسات غیر مجاز مسئول هستند. خرابی از آنجایی شروع شد که اینها به یک عهده چپاولگر که سالهاست تخلف داشته‌اند و به مردم خیانت کرده‌اند جایزه دادند. و به گنده‌ترهای آنها مجوز دادند که کار کنند و بعد برای خودشان دست زدند. ایشان به همین دلیل باید جوابگو باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بانک مرکزی جرم معاون ارز احمد توکلی مشایی بقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران

"اسحاق هرتزوگ" رییس رژیم صهیونیستی با تکرار ادعا‌های این رژیم درباره وجود اهداف نظامی در برنامه هسته‌ای ایران، نسبت به تولید تسلیحات هسته‌ای توسط ایران هشدار داد.

به گزارش ایسنا، رییس رژیم صهیونیستی در گفت‌وگویی ادعا‌هایی را علیه نقش ایران در منطقه و برنامه هسته‌ای آن مطرح کرد.

خبرگزاری دپ‌آ آلمان گزارش داد که هرتزوگ در گفت‌وگویی با روزنامه بیلد مدعی شد: مشخصا، بزرگ‌ترین تهدید علیه ثبات در جهان، تمایل ایران برای بمب است.

ادعای هرتزوگ در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی با وجود عضو نبودن در معاهده منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) بزرگ‌ترین زرادخانه اتمی در منطقه را دارد.

مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و ماهیت برنامه هسته‌ای ایران صلح‌آمیز است.

رییس رژیم صهیونیستی خواستار اقدام جهانی علیه ایران در این زمینه، در صورت نیاز شد.

او بدون اشاره به فعالیت تخریبی رژیم صهیونیستی توسط برخی ریزبالگرد‌ها در روز‌های اخیر در ایران که مقامات ایران آن را بی‌اهمیت تلقی کرده و پدافند دفاع هوایی نیز با موفقیت توانست با آن مقابله کند، گفت که در "بازی شطرنج سیاست جهانی موضوع این است که مسئولانه و با خویشتن‌داری عمل کنیم. "

رییس رژیم صهیونیستی که تا کنون، علنا درباره این اقدام در ایران اظهار نظر نکرده است، با اشاره به این موضوع گفت: فکر می‌کنم بهترین کار این است که برای همه نامعلوم باشد.

هرتزوگ با نادیده گرفتن نقش ثبات‌زدای رژیم صهیونیستی در امنیت و ثبات منطقه به واسطه دهه‌ها اشغالگری، مدعی شد که ایران بی‌وقفه علیه تمدن غرب فعالیت می‌کند و به دنبال نفوذ بیشتر در خاورمیانه است و وحشت و نفرت را به سراسر جهان می‌پراکند.

او از اروپا خواست که به آنچه "تهدید واقعی علیه ثبات در جهان" و ناشی از ایران است توجه کند.

هرتزوگ در اظهاراتی ضدایرانی گفت که باید با ائتلاف ناتو با این کشور مقابله کرد.

دیگر خبرها

  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • بیکاری زیبنده جوانان شهر شرینو نیست
  • لیگ برتر علیه اتهام تبانی: بسیار ناراحت کننده بود!
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم شهر
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای 4 ماه بعد/ چرا تیمسار را به غار بردند؟/ بقایی: کار من نبود
  • از شیدایی به رضاخان تا قلع و قمع مخالفان مصدق!
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات | اتهام آنها چیست؟
  • دستگیری شهردار و یک عضو شورای نسیم‌شهر