Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد کرم محمدی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شاهرود در سالن ولایت فرمانداری این شهر ضمن بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی ابلاغی پاسخگوی تکمیل پروژه‌های موجود نیست، افزود: اولویت توزیع اعتبارات پروژه‌ها بر طرح‌های نیمه‌تمام و موضوعات آب شرب و کشاورزی برنامه‌ریزی‌شده است.
وی گفت: اعتبارات موردنیاز دستگاه‌ها باید با بدنه کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی و سهم واقعی از استان باشد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با گزارش‌های واصله از شهرستان‌ها سهم اعتبارات تخصیصی دستگاه را مشخص می‌کند، اما گاهی این میزان کمتر از نیاز واقعی دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شاهرود بابیان اینکه مدیران باید پیگیر جذب اعتبارت لازم باشند، خاطر نشان کرد: گستردگی منطقه، جمعیت و عدم برخورداری و پروژه‌های نیمه‌تمام ازجمله شاخص‌های اصلی توزیع اعتبارات محسوب می‌شود که امیدواریم مسئولان نهاد‌های اجرایی بر این موارد اهتمام کافی را داشته باشند.
محمدی تصریح کرد: پروژه‌هایی داخل فصلی باید به نحوی پیگیری شود تا طرح‌های قابل‌افتتاح بتوانند با جابه‌جایی زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد از سوی دیگر مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به جذب اعتبارات ملی که به صورت گلوبال در اختیار مدیران است، تلاش بیشتری کنند.
وی بابیان اینکه منابع اعتباری پروژه‌ها باید مشخص شود، افزود: مسئولان باید بر اعتبارات نظارت دقیق داشته باشند تا بر اساس اولویت سنجیده شده و از بازدهی بیشتری بهره‌مند شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود معاون استاندار و فرماندار شاهرود تملک دارایی آب شرب تخصیص بودجه پروژه های نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل

محمدعلی پهناور گفت: پارسال ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای پروژه‌های ورزشی استان اردبیل در نظر گرفته شده بود که با همدلی و کمک نمایندگان مجلس و مسئولان عالی استان این رقم تا پایان سال به بیش از ۲ برابر افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: علاوه بر این اعتبارات استانی در نظر گرفته شده برای طرح‌های عمرانی ورزش استان با عنایت استاندار پارسال از ۳۸۰ میلیارد ریال به ۵۸۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

او بیان کرد: با اینکه پارسال اعتبارات لازم برای تکمیل و اتمام پروژه‌های ورزشی استان اردبیل افزایش چشمگیری داشت اما این اعتبارات به هیچ وجه جوابگوی پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام درنقاط مختلف این استان نیست و تلاش می‌کنیم با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امسال نیز اعتبارات لازم برای تکمیل و اتمام پروژه‌های ورزشی استان افزایش یابد.

پهناور با بیان اینکه غیر از مجموعه ورزشی علی دایی اردبیل، ۶۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در نقاط مختلف این استان وجود دارد، گفت: برای تکمیل و اتمام ۶۵ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در نقاط مختلف استان بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال مورد نیاز است و با این روند تخصیص اعتبار شاید تکمیل و بهره‌برداری از آنها ده‌ها سال طول بکشد.

او تصریح کرد: برای حل کسری اعتبار مورد نیاز علاوه بر تلاش برای افزایش اعتبارات ملی باید نسبت به تامین اعتبارات لازم با روش‌های مختلف اقدام می‌کردیم و بر همین اساس تصمیم گرفته شد تا از فرصت استثنایی مولدسازی نهایت استفاده برای رفع این کمبودها استفاده شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تکمیل برنامه عملیاتی ۱۴۰۵-۱۴۰۴ ذیل برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای احداث پارکینگ در خیابان شهید چمران قم
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • پروژه‌های نیمه تمام گیلان تعیین تکلیف شود
  • تکمیل چهاربانده همدان- بهار- گل‌تپه- علیصدر نیازمند تزریق اعتبار
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند
  • افزایش ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل