Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی ویژه دهه کرامت اظهار کرد: برگزاری کارگاه شناخت و روش حضرت معصومه (س)، برگزاری کارگاه سیره زندگانی امام رضا (ع)، برگزاری اردوی زیارتی به مشهد مقدس و قم المقدسه، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی در رابطه با شخصیت والای حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، اهداء و توزیع محصولات فرهنگی ویژه دهه کرامت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور اساتید برتر قرآنی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در فضای مجازی درسطح کشور، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، برگزاری ایستگاه فرهنگی و صلواتی، برگزاری کرسی تفسیر و تدبر در قرآن، دیدار با علما از مهمترین برنامه‌های موسسه فرهنگی بین الحرمین در دهه کرامت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کارشناس فرهنگی، تنها راه نجات از بن بست‌های زندگی در حال حاضر را، پناه بردن به قرآن و آموزه‌های اخلاقی آن دانست و گفت: باید تلاش کنیم که این کتاب مقدس نه به‌عنوان کالا و وسیله، بلکه راهنمای زندگی خانواده‌های ایرانی در تمامی مراحل باشد.
وی با بیان اینکه در روز ۵ ذی‌القعده، روز تجلیل از امام‌زادگان است افزود: ویژه برنامه‌ای را باحضور اعضاء محترم موسسه در امامزادگان شهرستان و استان برگزار می‌نمائیم.
ابراهیمی گفت: موسسه فرهنگی قرآن و عترت بین الحرمین شاهرود تمام تلاش خود را درراستای نهادینه کرن فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم السلام در سطح ملی بکار خواهد گرفت و ان شاالله در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نخواهد بود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود موسسه بین الحرمین شاهرود دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت دهه کرامت به میزبانی دفتر خود در سمنان بیان کرد: ایام دهه کرامت فرصت بسیار خوبی است تا پشتوانه حمایت از اجرای طرح نور باشد.

وی ضمن اشاره به اهمیت حجاب در بین خانواده‌های استان سمنان افزود: ابراز رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح جامعه امری ارزشمند است.

امام جمعه سمنان همچنین با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در ایام دهه کرامت بتوانیم از فیوضات معنوی و برکات امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، گفت: اقدامات و کارهای فرهنگی مطلوبی در این خصوص تاکنون صورت گرفته که امیدواریم از این ظرفیت دهه کرامت همراه با برنامه‌های خوب بهره گیری لازم صورت گیرد.

سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این نشست ضمن بیان اینکه بحث فضاسازی، برپایی ایستگاه صلواتی، موکب و سایر موارد توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح راه‌های اصلی استان و همچنین فضاسازی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار باشد، گفت: برنامه‌ای مدون و جامع در حوزه گرامیداشت دهه کرامت در روستاها و همچنین تجلیل از مقام دختران در این ایام تدوین و ابلاغ شود.

کد خبر 6090352

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان