Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@06:23:22 GMT

سیر تا پیاز قاچاق در قطعات یدکی‌ هواپیمایی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۵۹۱۰

مقصود اسعدی‌ سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه قاچاق قطعات یدکی‌ هواپیما در بخش هوایی واقعیت ندارد، گفت:استفاده از کوچکترین قطعه یدکی‌ هواپیما منوط به اخذ گواهینامه‌های لازم  و تأیید کارشناسان هوایی است.

وی افزود: نمایشگاهی از قطعات و لوازم یدکی‌ هواپیما که ساخت دست متخصصان و کارشناسان خبره ایرانی است،‌ در چند روز آینده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت هوانوردی 1 و 2 مردادماه)در این نمایشگاه شاهد  توانمندی‌های متخصصان ایرانی در صنعت هوایی خواهیم بود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره عدم تحویل هواپیماهای اِی تی آر  و ایرباس از سوی شرکت‌های هواپیمایی بوئینگ گفت: این اقدام شرکت‌های هواپیمایی خارجی عجیب  نیست و ما آن را پیش بینی کرده بودیم.

سامانی افزود: شرکت‌های هواپیمایی ایران برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از تمامی کشورهای خارجی استفاده خواهد کرد و برنامه‌هایی برای این بخش در نظر گرفته‌ است.

وی درباره صحبت‌های اخیر یک خلبان که مدعی شده بود برخی از شرکت‌های هواپیمایی خلبانان را مجبور می‌کنند که با وجود نقص فنی پرواز کنند، گفت: چنین اقدامی امکان پذیر نیست چراکه شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی به لحاظ قانونی نمی‌توانند خلبانان را مجبور به چنین پروازهایی‌ کنند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: هواپیما صنعت ایران هواپیما شرکت های هواپیمایی قطعات یدکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • آمار نگران‌کننده هواپیما‌های سالم کشور؛ فقط ۷ تا ۸ فروند!
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد