Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ کلاس‌های اصول عقاید در واحد بانوان مؤسسه فرهنگی ـ قرآنی دارتحفیظ القرآن الکریم با تدریس نصیری از اساتید دانشگاه اصول‌الدین قم برگزار می‌شود.
این دوره که براساس کتاب‌های «عقاید اسلام در قرآن کریم» علامه ‌عسکری(ره) است از نیمه تیرماه پنج‌شنبه‌ها در واحد بانوان این مؤسسه در حال برپایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کلاس‌های آموزشی می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ به نشانی خيابان ايران، پلاك ۳۴۷ مراجعه و برای اطلاعات بيشتر با شماره تلفن‌های ۳۳۵۶۹۰۱۹ و ۳۳۵۶۷۰۱۷ و ۳۳۵۶۵۱۵۹ تماس حاصل کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

 مالک چینی باشگاه اینتر قصد ندارد نراتزوری را از دست بدهد و به همین منظور مقدمات اخذ یک وام جدید برای تسویه بدهی قبلی‌اش را فراهم آورده است.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه اقتصادی «سوله 24 اوره» مدعی شدند که خانواده ژانگ مالک چینی باشگاه اینتر در آستانه اخذ یک وام جدید است تا با آن بدهی‌اش به مؤسسه مالی اوک‌تری را بپردازد.

خانواده ژانگ می‌بایست تا ماه می امسال بدهی 350 میلیون یورویی‌اش به مؤسسه اوک‌تری آمریکا را تسویه کند اما با توجه به مشکلات مالی موجود تنها راهی که با آن می‌تواند این کار را انجام دهد، اخذ یک وام جدید است. ابتدا اعلام شد که مالکان چینی باشگاه قصد دارند از یک بانک بریتانیایی وام بگیرند اما اکنون به نظر می‌رسد آنها با مؤسسه مالی آمریکایی «پیمکو» برای اخذ این وام به توافق رسیده‌اند.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، اینتر خواهد توانست اصل مبلغ وام (275 میلیون یورو) و سود آن را بپردازد و به این ترتیب برای حفظ سهام 68.5 درصدی‌اش زمان بخرد. در غیر این صورت در سناریویی شبیه آنچه برای مالکان چینی پیشین باشگاه میلان رخ داد، مؤسسه اوک‌تری به عنوان طلبش می‌تواند باشگاه اینتر را تصاحب کند. گویا رقم وام جدید باشگاه اینتر 400 میلیون یورو و مدت بازپرداخت آن سه ساله است.

در همین راستا استیون ژانگ در حاشیه گرندپری فرمول یک شانگهای چین گفت‌و‌گویی با شبکه اسکای اسپورت انجام داد و در آن بر برنامه خانواده‌اش برای حفظ تملک باشگاه اینتر تأکید کرد. ژانگ گفت: در هفت سال گذشته همواره شایعاتی درباره اینتر وجود داشته اما چیزی که داریم می‌بینیم، نزدیک شدن تیم به هفتمین جام قهرمانی‌ و دو تایی شدن ستاره‌های پیراهنش است که ارزشی افزوده برای میراث باشگاه محسوب می‌شود.

وی افزود: ما دوست داریم به این رقابت ادامه دهیم و در کنار هم خواهیم جنگید. هیچ‌کدام از این شایعات که قرار است ما باشگاه را بفروشیم صحت ندارند. تا زمانی که من رئیس باشگاه باشم، اینتر همواره برای تحقق بلندپروازنه‌ترین اهداف تلاش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اينتر 45 روز نبرده است پيشنهاد 20 ميليون پوندي اينتر براي جذب توز

دیگر خبرها

  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • آشنایی باشگاه‌های ورزشی با اصول باشگاه داری نوین
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ایرانی ها استاد دور زدن تحریم