Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:01:19 GMT

۱۲ جشن منطقه‌ای دهه کرامت در اهواز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۵۹۳۱

۱۲ جشن منطقه‌ای دهه کرامت در اهواز برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز از برگزاری ۱۲ جشن منطقه‌ای دهه کرامت با اولویت مناطق کم‌برخوردار و در برخی نقاط دو برنامه خبرداد. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵ استانها خوزستان نظرات

احمد سراج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از اهواز با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت از یک ماه پیش از فرا رسیدن مناسبت، برنامه‌ریزی شروع و ستاد دهه کرامت با حضور مجموعه‌های فرهنگی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برگزاری 12 جشن منطقه‌ای دهه کرامت با اولویت مناطق کم‌برخوردار و در برخی نقاط دو برنامه برگزار خواهد شد، ادامه داد: در تمامی این برنامه‌ها خادمان آستان قدس رضوی حضور دارند و پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) را نیز به همراه دارند؛ همچنین در این برنامه‌ها سخنرانی، شعرخوانی، اهدای هدیه، مسابقه و تئاتر نیز وجود دارد.

‌رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز با اشاره به این‌که دهه کرامت با روز دختر شروع می‌شود دو برنامه به این مناسبت برنامه‌ریزی شده است، افزود: برنامه نخست با حضور دختران و با عنوان «شین، مثل شربت» است.

سراج خاطرنشان کرد: برنامه «شین، مثل شربت» به مناسبت دهه کرامت و به صورت مشارکتی با مسجد جواد الائمه(ع) است که در آن خانم‌ها شربت درست می‌کنند و با خود می‌آورند و در مسجد توزیع می‌شود؛ در حاشیه این مراسم جایزه‌ای به نفرات برگزیده تعلق و تقدیر و تشکر انجام می‌شود.

وی یادآور شد: برای هماهنگی با معاونان فرهنگی کلانشهرهای کشور با موضوع دهه کرامت در مشهد، جلسه ویژه با محوریت موضوع با رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

‌رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اهواز برگزاری جشن روز دختر در مسجد اشرفی اصفهانی به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) با حضور 400 دختر همراه با نذر چادر، برگزاری جشن دانش‌آموزی ویژه جشن ولادت امام رضا(ع) برای پسران را از جمله برنامه‌های محوری در دهه کرامت برشمرد.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع ویژه هفته فرهنگی برای شهروندان این منطقه خبر داد و گفت: به‌مناسبت این ایام تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان با حضور تعدادی از اساتید راهنمای گردشگری دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

محمدمهدی کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی منطقه ۱۴ در هفته فرهنگی اصفهان اظهار کرد: تور اصفهان‌گردی به همت اداره فرهنگی اجتماعی منطقه به‌منظور بازدید از ابنیه تاریخی و گردشگری اصفهان ویژه هفته فرهنگی اصفهان در محلات منطقه از سوم تا پنجم اردیبهشت و هشتم اردیبهشت ویژه خانواده‌ها از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برنامه شهروندان از سه مکان تاریخی (پل خواجو، میدان امام و مسجد جامع عتیق) بازدید انجام می‌دهند، افزود: تور اصفهان‌گردی با همراهی اساتید گروه تاریخ دانشگاه اصفهان به‌منظور راهنمای تور و توضیح اماکن تاریخی اجرا خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در هر روز از اجرا پنج دستگاه اتوبوس ویژه شهروندان اختصاص داده شده و شهروندان از خدمات این تور به‌صورت رایگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 746823

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • «زیر چتر اصفهان» در منطقه ۹ اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود