Web Analytics Made Easy - Statcounter

عفو بین الملل با صدور بیانیه ای اعلام کرد: ائتلاف بین المللی آمریکا علیه داعش در سوریه به اندازه کافی اقدامات لازم را در جریان حملات هوایی خود علیه مواضع داعش در استان رقه برای ممانعت از هدف قرار گرفتن غیر نظامیان اتخاذ نکرده است.

ایران آنلاین /عفو بین الملل با صدور بیانیه ای از حملات ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش در سوریه علیه غیر نظامیان انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: ائتلاف بین المللی مسئولیت خود را در خصوص کشته شدن غیر نظامیان در سوریه به عهده نگرفته است.

در این بیانیه تاکید شده است: ائتلاف آمریکا تحقیقات لازم را در خصوص گزارش های منتشر شده درباره کشته شدن غیر نظامیان در سوریه انجام نداده است.

تنها در یکی از حملات جنگنده های ائتلاف علیه یک مدرسه در منطقه المنصوره واقع در رقه دست کم ۴۰ غیر نظامی کشته شدند.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان


به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم، حزب التحریر در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه ایکس اظهار داشت شماری از اعضای آنها از طی دو ماه گذشته توسط نیروهای امنیتی حکومت افغانستان به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی بازداشت شده‌اند.

این بیانیه افزود «سیف الله مستنیر» سخنگوی حزب التحریر نیز توسط حکومت طالبان بازداشت شده است.

در این بیانیه با انتقاد از حکومت طالبان آمده است نظام حاکم سد راه دعوت به سوی خیر است و باید افراد بازداشت شده را رها کنند.

حکومت طالبان طی سال گذشته دهها نفر از اعضای حزب التحریر را در نقاط مختلف افغانستان به اتهام تبلیغ برای گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

حزب التحریر که بسیاری از افراد این گروه را در افغانستان تروریستی می‌خوانند با شعار برقراری خلافت اسلامی در بیش از یک دهه اخیر از طریق فضای مجازی، پخش ماهنامه و هفته نامه، تریبون مساجد و حتی در دانشگاه‌های افغانستان فعال بوده است.

 

مرکز تحقیقی «پیک» پیش از این گزارش داده بود کشورهایی که از گروه تروریستی داعش در افغانستان حمایت می‌کنند با هدف ایجاد پایگاه فکری برای جریان‌های تکفیری ساز، کار تبلیغاتی را از طریق «حزب‌التحریر» در این کشور راه اندازی کرده‌اند.

برخی سران سیاسی و شخصیت‌های افغانستان گفته بودند حزب التحریر با شعار خلافت جهانی اسلام، با ترویج عقاید وهابیت در بین مردم برای گروه‌های تروریستی داعش و النصره سربازگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • سوریه: وتوی آمریکا لکه ننگ دیگری بر سوابق آمریکا است
  • ۲۲ کشته در حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • همکاری ایران و روسیه برای رسیدن به ائتلاف دفاعی
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • کشته شدن ۱۴۰۰۰ کودک در غزه از آغاز جنگ تا کنون!
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • آتش سنگین حزب‌الله علیه مواضع نظامیان صهیونیست
  • توماری با ۷۰ هزار امضا برای توقف صادرات سلاح انگلیسی به رژیم صهیونیستی
  • چرا داعش تاکنون حتی یک تیر به اسرائیل شلیک نکرده؟