Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به دلیل ماراتن رای‌گیری‌های تابستان قبل از تعطیلات، دائما در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) حاضر می‌شود. این رای‌گیری‌ها روز چهارشنبه بعد از اعلام دستور کار مجلس کامل خواهد شد و ممکن است به دلیل اختلاف نظرها تا جمعه طول بکشد. دوربین‌ها تصویر «نتانیاهو» را در مجلس در حالی که مقاله‌ای از «دیلی بیست» تحت عنوان «قاتلان ایرانی برای انتقام برمی‌گردند» می‌خواند ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر اسرائیل به دلیل ماراتن رای‌گیری‌های تابستان قبل از تعطیلات، دائما در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) حاضر می‌شود. این رای‌گیری‌ها روز چهارشنبه بعد از اعلام دستور کار مجلس کامل خواهد شد و ممکن است به دلیل اختلاف نظرها تا جمعه طول بکشد.

این رسانه با اشاره به حضور مستمر «نتانیاهو» در جلسات مجلس نوشت: او برای سرگرم شدن در مجلس درباره موضوع مورد علاقه‌اش مطالعه می‌کند؛ ایران.

دوربین‌ها تصویر «نتانیاهو» را در حالی که مقاله‌ای از «دیلی بیست» تحت عنوان «قاتلان ایرانی برای انتقام برمی‌گردند» را می‌خواند ثبت کرده‌اند.

این مقاله به ادعاهای برخی مقامات امنیتی و کارشناسان مبارزه با تروریسم اشاره کرده که گفته‌اند: عناصری از سرویس‌های مخفی ایران تحرکاتشان را در اروپا و آفریقا به طور فزاینده‌ای افزایش داده و از نمایندگی‌های دیپلماتیک‌شان در خارج از کشور به عنوان ابزاری برای پیشبرد پروژه قدرتشان استفاده می‌کنند.

نتانیاهو این مقاله را با «اسرائیل کاتز» وزیر سرویس اطلاعاتی اسرائیل که یکی از اعضای کابینه امنیتی این رژیم است هم به اشتراک گذاشته است. در گذشته نتانیاهو بیشتر زمان خود را در مجلس به مطالعه بیوگرافی «وینستون چرچیل» نخست وزیر اسبق بریتانیا که قهرمان اوست، اختصاص داده بود.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بنیامین نتانیاهو اسرائیل اوقات فراغت رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی رسانه‌های غربی و رژیم صهیونیستی درباره واقعه بامداد امروز گفت: با رصد جوسازی این رسانه‌ها، تنها به این واقعیت میرسیم که رژیم صهیونیستی و رسانه‌های تحت سیطره آن‌ها شکست را پذیرفته‌اند و به اینگونه اقدامات بی‌ثمر دلخوش کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سیدنظام الدین موسوی، با اشاره به شرایط وخیم رژیم صهیونیستی پس از دو عملیات موفق طوفان‌الاقصی و وعده‌صادق گفت: نتانیاهو می‌داند کارش تمام شده است و این رژیم جعلی به قبل از ۷ اکتبر بازنخواهد گشت. رژیم اشغالگر در یک فروپاشی کامل است و با وجود ادعا‌های بزرگ و حمایت همه جانبه آمریکا و کشور‌هایی مانند فرانسه، انگلیس و آلمان، در میدان با وجود وحشی‌گری تمام و قتل‌عام بیش از ۳۵هزار غیرنظامی، به هیچکدام از اهدافش نرسیده است و سیلی سخت ایران در وعده‌صادق، تیر خلاص به هیمنه پوشالی این رژیم بود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی و آمریکا به فعال شدن سامانه پدافند ما و پرواز چند ریزپرنده دلخوش شده‌اند و جریان مزدور رسانه‌های فارسی زبان با آب و تاب آن را پوشش می‌دهند و در طرف مقابل با انکار و بعد تردید از عملیات گسترده و بزرگ هفته پیش ایران مقابل چشم جهانیان به شکل مضحکی گذشتند، این واقعیت را بیش از پیش روشن کرد که از قدرت پوشالی آن‌ها در میدان خبری نیست و فقط جنگ رسانه‌ای باقی مانده است.

وی ادامه داد: خوب می‌دانند دیگر آن دوران گذشته که ایران و ملت‌های مقاوم منطقه مقابل شرارت‌هایشان واکنشی نداشته باشند. آن‌ها باید نقش و اثر کشورمان را در تمام معادلات محاسبه کنند و این برایشان دردآور است، لذا به عملیات‌های نخ نمای رسانه‌ای روی آورده‌اند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته است
  • حمله جدید بایدن به ایران: دنبال محو اسرائیل تا ابد هستند
  • تجمع حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس
  • حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کردند
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن : ایران به‌دنبال محو اسرائیل است
  • بایدن: اسرائیل قدرتمندترین شریک ما در منطقه است
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • تصویر متفاوت از صحن مجلس؛ مهمانان ویژه پارلمان را ببینید