Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@11:44:13 GMT

عجله‌ای برای خلع سلاح اتمی کره شمالی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۶۲۲۶

عجله‌ای برای خلع سلاح اتمی کره شمالی نداریم

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، این تصمیم از سوی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا تغییری در لحن وی است.وی به خبرنگاران گفت: گفت‌وگوها درباره خلع سلاح اتمی کره شمالی در حال انجام است و به خوبی پیش می‌رود. هیچ محدودیت زمانی برای آن وجود ندارد و برای آن عجله‌ای نداریم.
رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که با ولادیمیر پوتین همتای روس خود در نشست روز دوشنبه‌ در هلسینکی درباره کره شمالی هم صحبت کرده و ادامه داد: پوتین در جریان روند کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جریان دیدار 12 ژوئن ترامپ با کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی که در سنگاپور برگزار شد، هیچ محدوده زمانی مشخصی برای روند خلع سلاح اتمی کره شمالی در نظر گرفته نشد یا اینکه چگونه این روند باید صورت بگیرد.

بیش از یک ماه از برگزاری این نشست گذشته و هنوز پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در روند خلع سلاح اتمی کره شمالی گزارش نشده و مقام‌های کره شمالی نیز بابت این مساله شکایت دارند که آمریکایی‌ها درخواست‌های یک طرف‌های را مطرح کردند.
پیش از نشست سنگاپور دولت واشنگتن گفته بود که خلع سلاح اتمی کره شمالی باید بدون تاخیر آغاز شود و پس از نشست نیز واشنگتن درباره آغاز بسیار سریع این روند سخن گفته بود.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران

سرهنگ ابوالفضل کهزادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به هشدار از سوی سازمان هواشناسی، از ظهر روز ۱۱ اردیبهشت، وضعیت ناپایدار جوی و بارش باران، آب‌گرفتگی معابر برون شهری و کاهش دید افقی در نقاط مختلف برای رانندگان پیش‌بینی شده که این امر وضعیت متفاوت و خاصی را برای سفرهای بین شهری ایجاد می‌کند.

وی بیان کرد: رانندگان در این شرایط از عجله و شتاب خودداری کرده و با اتخاذ سرعت مطمئن مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد درنظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رعایت احتیاط، اتخاذ سرعت مطمئنه در حرکت، رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و خودداری از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

رییس پلیی راه ایلام از آماده به‌کار بودن خودرو، سالم بودن برف پاک‌کن خودرو و همچنین داشتن تجهیزات ایمنی لازم برای رانندگان و همشهریانی که قصد سفر و عزیمت از طریق راه‌های برون شهری دارند الزامی و ضروری است.

کد خبر 6093077

دیگر خبرها

  • پایان شگرد گران‌فروشی «عجله» برای اسنپ و تپسی
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • تعیین عوارض ۶۰درصدی برای صادرات سیب‌زمینی
  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • «دودا» هیچ اختیاری درباره استقرار تسلیحات اتمی آمریکا ندارد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • پیام زلنسکی در سالگرد فاجعه اتمی چرنوبیل