Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@19:53:15 GMT

حمله به خودی جان ۶ نظامی در افغانستان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۶۲۹۳

حمله به خودی جان ۶ نظامی در افغانستان را گرفت

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، مقامات محلی در فاریاب تایید کردند که یک عامل نفوذی 6 نفر از همرزمانش را در پاسگاه امنیتی شهرستان «چهل گزی» این ولایت هدف قرار داده است.
«عصمت‌الله» فرمانده محلی نیروهای پلیس در ولایت فرایاب به «نن‌تکی‌آسیا» گفت که نظامی نفوذی پس از کشتن همرزمانش در پاسگاه همراه با تسلیحات نیروهای امنیتی به گروه طالبان پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طالبان نیز با انتشار بیانیه‌ای حمله عامل نفوذی این گروه به پاسگاه نیروهای پلیس محلی در ولایت فاریاب را تائید کرد.
با وجود اینکه بیشترین تلفات نیروهای امنیتی افغان بر اثر انفجار و درگیری است، اما دومین عامل افزایش تلفات نیروهای امنیتی افغان حمله به خودی محسوب می‌شود.

حملات خودی به چالشی برای نیروهای امنیتی افغان تبدیل شده است و دولت افغانستان هنوز نتوانسته راهکاری برای رویارویی با آن بیابد.هفته گذشته نیز یک عامل نفوذی طالبان در بین نیروهای امنیتی افغان در ارزگان نیروهای آمریکایی را هدف قرار داد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تاخیر حمله اسرائیل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست

تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 32 برخی منابع غربی و صهیونیست می‌گویند رژیم صهیونیستی پس از تعطیلات عید پسح که یکی از مهم‌ترین اعیاد یهودی است، به ایران حمله می‌کند اما چرا؟ این موضوع ظاهراً به واسطه دو مسئله داخلی و بین المللی است. مناهیم مرهاوی پژوهشگر انستیتو ترومن دانشکده اورشلیم می‌گوید علت این تاخیر این است که حمله به ایران یعنی باید حداقل برای چندین ماه‌ در پناهگاه‌ زندگی کنیم! این کارشناس صهیونیست تاکید می‌کند اسرائیل نمی‌تواند به تنهایی به ایران حمله کند و به تفاوت حمله اسرائیل به ایران با حمله به عراق پرداخته و تاکید کرده اسرائیل برای چنین حمله‌ای نیاز به همکاری نظامی و اطلاعاتی و چتر نظامی آمریکا دارد. عدم همراهی آمریکا که با فشار این روزهای اسرائیل از طریق لابیست‌هایش در واشینگتن پیگیری می‌شود، عامل دیگری است که مانع از اقدام نظامی اسرائیل علیه خاک ایران است. تحلیل این کارشناس صهیونیست را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ببینید | بازداشت عامل حمله امنیتی به سفارت ایران در پاریس
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • درخواست طالبان برای بازگشت مهاجرین به کشور
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • عامل تاخیر حمله اسرائیل به ایران چیست؟ پاسخ کارشناس صهیونیست
  • خاک افغانستان علیه هیچ کشوری استفاده نخواهد شد
  • معاون نخست وزیر طالبان: سد «کجکی» پر از آب شده است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است
  • اخراج ۲۷۷ نفر با آغاز مرحله دوم اخراج پناهجویان از پاکستان
  • سفر معاون اقتصادی ریاست الوزراء طالبان به ارزگان