Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@22:43:54 GMT

تغییرات ادامه‌دار در وزارت ارشاد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۶۴۳۹

تغییرات ادامه‌دار در وزارت ارشاد

در ادامه تغییرات در وزارت ارشاد «حسین صفری» مدیر دبیرخانه دائمی نمایشگاه‌ بین‌المللی کتاب هم رفتنی شد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «حسین صفری» که معاونت اجرایی چندین دوره از نمایشگاه‌های کتاب تهران را عهده‌دار بود به شهرداری می‌رود.

بر اساس این گزارش، حسین صفری طی نامه‌ای به امیرمسعود شهرام‌نیا اعلام کرده روند اداری این امر صورت گیرد؛ ظاهرا او پیشنهادهایی از شهرداری تهران دارد و قصد دارد از ارشاد به شهرداری برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب چه در شهر آفتاب و چه در مصلای امام خمینی (ره) ارتباطات خوبی با شهرداری تهران داشت و بدین واسطه در بخش اجرا توانست با نهادهای مختلف در ارتباط باشد.

ظاهرا در پی تغییرات اخیر او نیز قصد رفتن از موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی را دارد. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران، گفت: صبح امروز جلسه‌ای در شورا داشتیم و در خصوص مباحث داخلی شورا موضوعاتی مطرح شد و به همین دلیل صحن علنی با تاخیر آغاز شدو در جلسه در خصوص یک سال باقی مانده در شورا صحبت شد و درباره پیگیری‌ها مورادی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد

نادعلی ادامه داد: یک طرفه نمی شود قضاوت کرد نقاط مثبت و انتقادات هم مطرح شد. اگر قرار است کلیاتی انعکاس یابد؛ باید همه موارد مطرح شود.

نادعلی گفت: کار باید رخ دهد و زمان را باید در دست گرفت ما تعارف با شهرداری نداریم و در جایی که باید کمک می کنیم و هرجا مشکلی باشد حتما تذکر می دهیم.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: نمایشگاه در مصلی تهران برگزار می شود. نمایشگاه کتاب بزرگترین نمایشگاه است و موضع رسمی این است که در شهر افتاب برگزار شود اما به جهت اینکه در شهر آفتاب فضای مورد نیاز آماده نبود نمایشگاه در مصلی برگزار می شود.خود دوستان هم علاقمند به استفاده از نمایشگاه آفتاب بودند اما به دلیل کمبود مساحت موجود همین این امر رخ داد.

به گفته نادعلی، باید شرایط تامین شود و از دوستان خواستیم امکانات را فراهم کنند تا سال بعد بتوانیم شاهد انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228177 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • کتاب غیرقانونی را با پست جلوی خانه‌تان تحویل بگیرید!