Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:08:54 GMT

وزش باد شدید زنجان را فرا می گیرد/ هوا گرم می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۶۶۳۴

وزش باد شدید زنجان را فرا می گیرد/ هوا گرم می شود

احد یاغموری در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و افزود: امروز آسمان استان صاف تاقسمتی ابری خواهد بود و از بعدازظهر همراه با افزایش ابر خواهد بود.

وی همچنین از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: در این میان به شهروندان زنجانی توصیه می‌شود از تردد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان فرسوده خودداری کنند و احتمال ناپایداری‌های خفیف محلی دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به وضعیت دمای هوای استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: دمای هوای استان افزایش‌یافته و هوا گرم می‌شود.

یاغموری به گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و یاد آور شد: در ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد با ۱۷ درجه خنک‌ترین و ماه‌نشان با ۳۹ درجه گرم‌ترین نقاط استان بودند.

وی به دمای فعلی شهر زنجان اشاره کرد و افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است که نسبت به دیروز یک درجه خنک‌تر شده است.

کد خبر 4350099

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی وزش باد بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: امروز سورشجان با دمای ۳ درجه زیر صفر خنک‌ترین نقطه و لردگان با دمای ۲۰ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.
چراغپور از بارش‌های پراکنده در اوایل هفته آینده خبر داد.

دیگر خبرها

  • دمای هوا در مناطقی از زنجان به زیر صفر رسید
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • افزایش ۳۲ درجه‌ای دمای هوا در اردبیل
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد