Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@04:18:58 GMT

مسابقات شنای دختران نونهال قزوینی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۶۷۶۰

مسابقات شنای دختران نونهال قزوینی برگزار شد

به گزارش ایرنا، این رقابت ها که شامگاه سه شنبه با حضور 60 شناگر رده های سنی 8 تا 12 سال و در رشته های 33 متر کرال پشت و آزاد در استخر شهید رجایی قزوین برگزار شده بود، نفرات برتر خود را معرفی کرد.
در رشته 33 متر کرال پشت نیایش اکبری، ساغر توسلی و ترنم انصاری و در رشته 33 متر آزاد نیز نرگس سلیمانی، ساغر توسلی و نفیسه بابایی عناوین نخست تا سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


28 استخر در استان قزوین به آموزش شنا در 2 بخش پسران و دختران اشتغال دارند که از این تعداد سه استخر در رده سنی نونهالان فعالیت می کنند.
6101/8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان قزوین اشتغال برگزار مسابقات دختران جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا درکشور