Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال تهران هنوز با این باشگاه برای فصل بعد به توافق نرسیده است و حتی خبرهایی مبنی بر جدایی این بازیکن از جمع آبی‌پوشان شنیده می‌شود. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی شنبه هفته جاری جلسه‌ای با سیدرضا افتخاری در باشگاه استقلال برگزار کرد و قرار بود جلسه تکمیلی روز یکشنبه برگزار شود که این جلسه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چشمی بابت اینکه مسئولان استقلال تماسی با او نگرفتند و مذاکره با بازیکنان دیگر را در اولویت قرار دادند، ناراحت است و حالا شنیده می‌شود که این بازیکن قرار است برای مذاکره با یک تیم قطری فردا (پنجشنبه) راهی دوحه شود.

براساس این گزارش،‌ مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت از جام جهانی هم به دوحه رفته بود تا با باشگاهی که به وی پیشنهاد داده بود، مذاکره کند.

حالا باید متظر ماند و دید که مسئولان استقلال تا 24 ساعت آینده می‌توانند با چشمی توافق کنند یا اینکه مدافع  آبی‌پوشان به قطر خواهد رفت تا با تیم مورد نظرش مذاکره کند.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط روزبه چشمی استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تهران روزبه چشمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال روز جمعه در یک بازی بسیار پراهمیت در مسیر قهرمانی به مصاف شمس آذر قزوین می رود.

این دیدار در شرایطی برگزار می شود که شاگردان نکونام در آخرین مسابقه برابر آلومینیوم اراک علاوه بر پیروزی دروازه خود را بسته نگه داشتند تا ترکیب اولیه این تیم یک ترکیب برنده باشد.

در کنار روزبه چشمی، ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند در اراک به میدان رفتند. دو بازیکنی که به احتمال بسیار زیاد یکی از آنها برابر شمس آذر جای خود را به آرمین سهرابیان می دهد.

مدافع چپ پای آبی ها پس از پشت سر گذاشتن محرومیت ناشی از دریافت کارت های زرد، حالا برای بازی با شمس آذر مشکلی ندارد و بعید است نکونام بهترین مدافع فصل تیمش را نیمکت نشین کند.

حالا باید دید از بین سلیمی که در طول فصل بیشتر به میدان رفته اما برابر مس رفسنجان اشتباهاتی داشت و محمدحسین مرادمند که کمتر از سلیمی در طول فصل به کار گرفته شده، کدام بازیکن جای خود را به آرمین سهرابیان خواهد داد.

دیگر خبرها

  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • بازی سختی را پشت سر گذاشتیم/ حریف از اشتباه ما استفاده کرد
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن این ۲ کشور شد | ماجرای جلسه فوری و محرمانه در دفتر او
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • یک مدافع استقلال قربانی آرمین سهرابیان!