Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صداوسيما ؛ وحید فروغی با تشریح این خبر گفت: نیروهای ایستگاه شماره 2 پس از دریافت پیام راهی محل حادثه واقع در جاده قدیم تهران قم در حوالی پمپ بنزین شدند و مشاهده کردند که یک دستگاه تریلر حمل زباله با یک دستگاه پیکان وانت برخورد کرده است که این حادثه منجر به مصدومیت شدید راننده وانت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: نیروهای امداد و نجات مرکز آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک بلافاصله اقدام به نجات راننده وانت کرده و با اطلاع رسانی به مرکز اورژانس وی را با آمبولانس راهی بیمارستان کردند.
معاون خدمات شهری شهرداری کهریزک اظهار داشت: نیروهای امداد و نجات پس از امدادرسانی به راننده آسیب دیده، اقدامات لازم جهت رفع خطر خودروی وانت را انجام داده و پس از انتقال خودروها به حاشیه خیابان عملیات ایمن سازی محور جاده قدیم تهران قم را به اجرا درآوردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بي احتياطي راننده وانت تريلر جاده قديم تهران قم کهريزک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • «راهنما نزدن» نشانه حرفه‌ای بودن راننده نیست
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند