Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه رفع مشکلات ورزشکاران نیازمند عزم ملی است گفت:این مساله به دست یک نفر، یک ارگان و یا یک بخش امکان پذیر نیست، ورزشکاران ما نباید دغدغه شغل و مسکن داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان،رضا گل محمدی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در حاشیه جلسه برنامه ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران که به منظور پشتیبانی و اعزام ورزشکاران به بازی های 2018 و المپیک 2020 برگزار شده بود در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته طی یک سال گذشته ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تعیین جوایز برای ورزشکارانی که موفق به کسب مدال می شوند نیز مورد بررسی جدی قرار گرفت و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد لذا مقرر شد هزینه های ایاب و ذهاب کاروان ورزشکاران که طی ماه های اردیبهشت و مرداد اعزام می شوند در جهت ایجاد انگیزه و روحیه پرداخت شود.

 

گل محمدی تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد، برای ورزشکارانی که موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز در انفرادی و تیمی می شوند، هدایایی از سوی استان تهران در نظر گرفته و اهدا شود.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه 50 میلیون تومان برای طلا، 30 میلیون تومان نقره و 20 میلیون تومان نیز برای مدال برنز در نظر گرفته شد، اظهار کرد: ولی مصوبه جلسه و تاکید استاندار این بود که برای افزایش سقف این کمک ها به ورزشکاران هر کاری که می توانیم انجام دهیم ضمن اینکه ایشان گفتند همین که ورزشکاران ما در کاروان هستند و در مسابقات شرکت می کنند از نظر ما قهرمان بوده و مستوجب تشویق و تکریم می باشند.

 

وی افزود: مقرر شد برای بازی های المپیک 2020 هم تمهیدات ویژه ای از سوی شوراهای اسلامی شهرستان های استان تهران اندیشیده شود از مسئولین شهرستان های استان تهران که برای ورزشکاران مراسم تجلیل دارند تشکر می کنیم و اعلام شد شهرستان هایی که مراسم تقدیر ندارند با هماهنگی فرمانداری ها برنامه ای را برای تجلیل ورزشکاران داشته باشند تا ورزشکاران اعزامی شهرستان های مربوطه هم بتوانند از این جوایز بهره مند شوند.

 

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اقداماتی باید صورت بگیرد تا ورزشکاران اعزامی در تیم ملی دغدغه ای غیر از کسب مدال نداشته باشند، گفت: ما در این راستا نیازمند یک عزم ملی هستیم، این مساله به دست یک نفر، یک ارگان و یا یک بخش امکان پذیر نیست، ورزشکاران ما نباید دغدغه شغل و مسکن داشته باشند. آنها هم مانند بقیه افراد جامعه هستند ولی وظیفه همه ارگان ها در این است که این مشکلات را تخفیف و یا برطرف کنند. ورزشکاران در حوزه اشتغال مشکلات زیادی دارند لذا مجلس، دولت و شوراهای اسلامی، کانون های اشتغال و صنایع همه باید کمک کنند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران تصریح کرد: تعداد ورزشکاران و قهرمانان المپیک و آسیایی ما تعداد غیر قابل تصوری نیست، آنها در طول سال کمتر از 100 نفر هستند اینکه با عزم ملی بتوانیم مشکلات اشتغال آنها را برطرف کنیم دور از دسترس نیست و باید یک تغییر نگاه در آنها صورت بگیرد.

 

گل محمدی با بیان اینکه ورزشکاران ما سمبل های ایجاد نشاط اجتماعی هستند، اذعان کرد: دیدید در مسابقه تیم ملی فوتبال چه شور و نشاطی در کشور ایجاد شد. وقتی لذت و شادی این پیروزی ها را می چشیم باید امکانات لازم را هم برای این قشر فراهم کنیم.

 

وی اظهار کرد: این مبالغی که برای ورزشکاران در نظر گرفتیم جدا از تشویق هایی است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در نظر گرفته است. به نفر اول در همین بازی ها توسط وزارت ورزش 150 سکه طلا داده می شود. این 50 میلیونی که ما هدیه می کنیم فقط در راستای کمک به ورزشکاران است وگرنه برنامه تجلیل ورزشکاران هم توسط وزارت ورزش و هم کمیته ملی المپیک انجام خواهد شد. خوشبختانه اعتبار لازم هم تخصیص یافته است و ما هم به عنوان وظیفه ملی، وظیفه استانی و وظیفه سازمانی با استاندار و سایر مسئولان خواستیم دستی بر آتش داشته باشیم.

 

گل محمدی با اشاره به وضعیت ملی پوشان گفت: خوشبختانه کاروان، بسیار باروحیه و آماده است ولی رقیبان ما هم بیکار ننشستند، امسال دو مشکل جدی داریم یکی اینکه ما یک رقیب بسیار سنگین و سختی با ازبکستان و قزاقستان داریم، دوم اینکه اندونزی هم با افزودن بعضی از رشته های بومی و محلی خود سعی دارد روی مقام چهارمی ورود جدی داشته باشد و این رقابت بسیار سنگینی برای کاروان اعزامی ما ایجاد می کند اما ناگفته نماند که غیرت و تلاش ورزشکاران ما همیشه تعیین کننده بوده که نمونه آن را در بازی های جام جهانی شاهد بودیم لذا هم برای تیم والیبال و هم مابقی رشته ها خوشبین هستیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: سهمیه برخی تیم ها مانند بسکتبال، والیبال، فوتبال، دومیدانی و کشتی مشخص نشده و سهم قابل قبولی از کاروان را ورزشکاران تهرانی تشکیل می دهند و امیدواریم در بخش بانوان هم شاهد درخشش آنها باشیم.

 

وی در خصوص مشکلات حوزه ورزش بانوان اظهار کرد: ما در حوزه ورزشی اماکن جداگانه برای خانم ها و آقایان نداریم ،تهران و به ویژه شهرستان های استان از فقر سرانه ورزشی رنج می برند ما به روسای ادارات و شهرستان ها ابلاغ کردیم به هر میزانی که دستگاه ها ورزشکاران خود را به سمت ورزش سوق دهند به همان میزان هم امکانات ورزشی به آنها اختصاص می دهیم. در گذشته سالن ها فقط در شیفت صبح در اختیار بانوان قرار می گرفت ولی اکنون بعدازظهرها هم در اختیار آنها قرار می گیرد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس دولت جشن های دهه کرامت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مساجد شورای نگهبان اردبیل ترامپ رضا گل محمدی آسیایی ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به خانواده زندانیان نیازمند استان می‌شود گفت: در این راستا ضمن سرکشی مستمر از این خانواده‌ها خدمات لازم در ابعاد معیشتی، اقتصادی، قضایی و اجتماعی ارائه می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، مهدی مهرانگیز شامگاه جمعه در سرکشی از خانواده 2 زندانی در بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام توجه به نیازمندان و فقرا و رسیدگی به مشکلات آنان را از تأکیدات این امام بزرگوار دانست و اظهار داشت: ائمه طهارت علیه‌السلام مظهر خیر و صفات الهی هستند و امام صادق علیه‌السلام در عبادت و ظلم‌ستیزی و رسیدگی به  نیازمندان سرآمد بودند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر یکی از برنامه‌های مهم دستگاه قضا در استان را رسیدگی به خانواده‌های نیازمند زندانی دانست و تأکید کرد: در این راستا همه مسئولان دادگستری و دادستان شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان بوشهر موظف به بازدید مستمر از زندان‌ها و بررسی و راهکار حل مشکلات قضایی مددجویان و سرکشی از خانواده زندانیان نیازمند هستند و در این راستا سال گذشته خودم 34 بار از خانواده زندانیان سرکشی کردم و ضمن بررسی مشکلات آنان کمک‌های معیشتی و مالی در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پیگیری و بررسی مشکلات خانواده زندانیان نیازمند استان بوشهر توسط دستگاه قضایی در نقاط مختلف تداوم دارد گفت: به مسئولین حوزه‌های قضایی استان بوشهر تأکید شده تا ضمن سرکشی از خانواده‌های زندانیان نیازمند مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار دهند و تا جایی که می‌توانند از ارفاقات قانونی استفاده کنند.

مهرانگیز در سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام که از 2 خانواده زندانی نیازمند در شهرستان بوشهر سرکشی می‌کرد ضمن بررسی مشکلات و مطالبات بسته‌های حمایتی معیشتی و اقتصادی و کمک‌های نقدی خود را به آنان اهدا کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به  تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به مشکلات نیازمندان تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکید و دستورات ریاست عالی قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی و حمایت از خانواده‌های زندانیان، در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی صورت گرفته هر هفته از 3 خانواده زندانی نیازمند سرکشی و ضمن اهدای بسته‌های حمایتی معیشتی و کمک‌های نقدی و لوازم خانگی به درخواست‌های قضایی آنان رسیدگی می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان بوشهر نیز ضمن تقدیر از رئیس کل دادگستری و مجموعه قضایی استان بوشهر در سرکشی و بازدید مستمر از زندان‌ها و خانواده‌های زندانیان گفت: توجه ویژه به مشکلات خانواده زندانیان در نقاط مختلف استان بوشهر از برنامه‌های مهم اداره کل زندان‌های استان است.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد