Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@18:30:39 GMT

گردشگری نباید تحت‌الشعاع تصمیمات سیاسی قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۶۸۷۳

گردشگری نباید تحت‌الشعاع تصمیمات سیاسی قرار گیرد

معاون گردشگری کشور با بیان اینکه خروج امریکا از برجام در مقطعی تاثیرات منفی بر گردشگری دارد، گفت: اختلاف ارزیِ ایجاد شده، سفر به ایران را ارزان کرده است و باید سعی کنیم از این مورد استفاده کنیم.

محمد محب‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص تاثیراتی که خروج امریکا از برجام بر گردشگری ایران خواهد داشت، اظهار کرد: امریکا از برجام خارج شده اما هنوز کشورهای اروپایی در برجام حاضر هستند و ما هم باید تبلیغات خود را بیشتر کنیم و آن جوی را که امریکا سعی می‌کند در مورد ایران ایجاد کند را از بین ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ممکن است خروج امریکا از برجام در یک مقطعی تاثیرات منفی داشته باشد ولی این اختلاف ارزی که ایجاد شده به نوعی سفر به ایران را ارزان کرده است و باید سعی کنیم از این مورد استفاده کنیم و آن معایبی که به‌وجود آمده را رفع کنیم تا بتوانیم بر این جَو غالب شویم.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: در دنیا تمام تصمیماتی که در بسیاری از حوزه ‌ها گرفته می‌شود پیوست گردشگری در آن‌ها دیده شده و به آن توجه می‌شود، ولی این‌طور هم نیست که یکسری تصمیمات سیاسی مثلا می‌تواند تحت‌الشعاع بحث‌های گردشگری قرار بگیرد چون تصمیمی است که در حوزه سیاسی گرفته می‌شود و یک بازی دوطرفه است و تصمیماتی که سیاستمداران می‌گیرند بر اساس منافع کشور است و این بحثی است که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: گردشگری باید سعی کند که از این فضاها استفادۀ بهتری داشته باشد و زیاد اجازه ندهد که شرایطش تحت‌الشعاع تصمیمات سیاسی قرار بگیرد.

محب‌خدایی تاکید کرد: ما ظرفیت‌های زیادی در ایران داریم که اگر بخواهیم همه این ظرفیت‌ها را فعال کنیم به زیرساخت‌های بیشتری در بخش‌های مختلف نیاز داریم و باید سعی کنیم رونق اقتصادی گردشگری کاملا مشهود شود تا علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساختِ بیشتر در این حوزه افزایش پیدا کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردشگری ميراث فرهنگي اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)

سال 2009 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2008/09،‌ دو تیم چلسی و بارسلونا در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در نیوکمپ با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود، بارسلونا با گل دقایق پایانی اینیستا موفق شد بازی را با تساوی 1-1 به پایان برساند. تصمیمات جنجالی داور مسابقه از جمله نکات قابل توجه این بازی بود.

دانلود (46.6MB)

دیگر خبرها

  • سفیدشویان غرب مشغول کارند
  • از مذاکره در تهران تا احیای برجام در واشنگتن؟!
  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • ببینید | ادعای یک اصولگرا درباره دخالت‌های خاص همسر و داماد رئیسی در تصمیمات دولت!
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • اتفاقات دانشگاه‌های امریکا نتیجه فعالیت‌های گسترده ایران و نهاد «جامعة‌المصطفی» است | اذغان به تأثیرپذیری دانشگاهیان امریکا از ایران