Web Analytics Made Easy - Statcounter

ازدواج بی سرو صدای بازیگر زن ایرانی لو رفت

 

به گزارش ایران ناز انتشار عکسی خاص از یک بازیگر زن ایرانی باعث شد ازدواج بی سروصدای او لو برود ! حلقه ازدواج در دستان پگاه آهنگرانی بازیگر زن ایرانی, نشان از ازدواج او داشت .يکي از فن پيج هاي پگاه آهنگرانی در صفحه اينستگرام اش ازدواج وي را به صورت خاصي تبريک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پگاه آهنگرانی بازیگر زن معروف سینمای ایرانی متولد سال ۱۳۶۳ می باشد . او فرزند منیژه حکمت و جمشید آهنگرانی که از کارگردانان ایرانی هستند است . پگاه آهنگرانی تا کنون در فیلم های سینمایی زیادی مانند سارا و آیدا , قاتل اهلی , مادر قلب اتمی و … نقش آفرینی کرده است . به تازگی عکسی از پگاه آهنگرانی منتشر شده است که نشان از ازدواج پگاه آهنگرانی می دهد

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا مسعودی (علی مشهدی) بازیگر سینما و تلویزیون درباره عملیات تنبیهی ایران علیه اسراییل گفت: وقتی یک نفر به خاک کشورت تجاوز می‌کند، شما نمی‌توانید ساکت باشید.

وقتی آنقدر پررو شده اند که سفارت ایران را مورد حمله قرار می‌دهند و ژنرال‌های ایرانی را مورد هدف قرار می‌دهند، از نظر من بی غیرتی است که انسان سکوت کند.

وی افزود: الان دقیقا زمان جواب دادن بود و ما هم جوابش را دادیم و از نظر من هر ایرانی باید خوشحال باشد.

این بازیگر و کارگردان تصریح کرد: حس من به عنوان یک ایرانی این است که ما در گوش کسی که سال‌ها ادعا می‌کرد کسی نمی‌تواند به من نزدیک شود، یک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟

کد خبر 844398 برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر مهم دفاع - موشک بازیگران سینما و تلویزیون ایران

دیگر خبرها

  • (ویدئو) افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ببینید | افشاگری بهاره رهنما درباره ازدواج سومش؛ لایو جنجالی خانم بازیگر در کالیفرنیا
  • ترامپ مرزهای ساده زیستی را جابه‌جا کرد!
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟
  • فریاد گوشخراش و وحشت شکارچیان/ گوش هیچ انسانی قادر به شنیدنش نیست
  • علی مشهدی بازیگر: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده‌ایم، حالا چی؟
  • بازیگر سینما: یک چک افسری در گوش اسرائیل خواباندیم، حالا چی؟
  • حسن شکوهی دچار عارضه مغزی شد
  • علی مشهدی: در گوش اسرائیل یک چک افسری خواباندیم و گفتیم ما زده ایم، حالا چی؟
  • این صدای اقتدار ایران است ...