Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای اجرای دو طرح هادی روستایی در روستای جغدان و چهراز در شهر ناغان از توابع شهرستان کیار ۷۲.۵ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است. ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

سهراب رئیسی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به اجرای پروژه‌های بنیاد مسکن در شهرستان کیار اظهار داشت: پروژه جغدان و چهراز از پروژه‌های ما در شهر ناغان از توابع شهرستان کیار است که از تاریخ 15 بهمن ماه سال گذشته شروع و مقرر شد به مدت 7 ماه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات خیابان سازی شامل پیاده رو، جدول، زیرسازی و آسفالت، سنگ فرش، جداره سازی و تک و کانیو اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری.خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجموع پیشرفت فیزیکی این پروژه جغدان 70 درصد و پروژه چهراز 50 درصد اعلام شده است.

رئیسی با اشاره به تصویب 2 طرح هادی روستایی و تعیین محدوده 5 روستا در استان خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته تصویب بنیاد مسکن استان 2 طرح هادی روستایی در شهرستان سامان و لردگان و تعیین محدوده 5 روستای شهرستان کوهرنگ تصویب شد.

وی گفت: در این جلسه بازنگری طرح هادی روستای شوراب صغیر از توابع شهرستان سامان و روستای مامور از توابع شهرستان لردگان تصویب شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: همچنین در این جلسه تعیین محدوده روستاهای گل‌آباد، بنواستگی، مازه رشته، رزگه و نصیر آباد بیرگان از توابع شهرستان کوهرنگ تصویب شد.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام

                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حبیب الله محبی اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته ۱۴ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات ویژه مسکن روستایی به هشت هزار و ۲۴۸ نفر پرداخت شده است.   وی با اشاره به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریالی کمک بلاعوض به متقاضیان حادثه دیده از حوادث غیر مترقبه در استان، افزود: این میزان تسهیلات به هزار و ۷۶۶ نفر پرداخت شده است.   مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اضافه کرد: تحویل پنج هزار و ۴۶۰ تن سیمان و ۷۷۰ تن میلگرد رایگان به متقاضیان ساخت مسکن در مناطق محروم نیز توسط بنیاد مسکن طی ۲ سال گذشته در استان ایلام صورت گرفته است.   محبی مطرح کرد: در این بازه زمانی بیمه رایگان ۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن روستایی در استان پرداخت شده است.   استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است
  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • بازنگری طرح هادی ۸ روستای آستارا در دستور کار قرار دارد