Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان با ارسال پیامی موفقیت تیم‌های دانشجویان کشوردر مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان و بسکتبال دانشگاه‌های آسیا را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجتبی صدیقی، در پیامی موفقیت تیم‌های دانشجویان کشور در مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان جهان و بسکتبال دانشگاه های آسیا را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تبریک رئیس سازمان امور دانشجویان به شرح زیر است:

«موفقیت افتخارآفرین تیم‌های بسکتبال و پاورلیفتینگ دانشجویان دانشگاه پیام‌نور و احراز مقام نائب قهرمانی بسکتبال آسیا و کسب چهار مدال و احراز مقام سومی جهان را که موجب اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسابقات شده است، به جامعه علمی ورزش کشور، مدیران پرتلاش ورزش‌های دانشگاهی و قهرمانان نام‌آوری که الگوهای موفق پیوند دانش، ارزش و ورزش هستند و به درخشش بیشتر کارنامه ورزش دانشجویی در نظام آموزش عالی و تربیت بدنی کشور افزوده‌اند، صمیمانه تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون دانشجویان برومند ایران را از خداوند متعال مسالت می‌کنم.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در ارزیابی همترازی
  • امکان حضور برترین‌های المپیاد ورزش‌های فناورانه در مسابقات بین‌المللی
  • پیام تبریک رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیس جمهور