Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لرستان بنیادبرکت محرومیت زدایی دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم مشارکت مردم در تولید مسکن/ اسناد روستایی واگذار شود

ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بر معرفی بیش از پیش حساب ۱۰۰ در جامعه تاکید و تصریح کرد: نهادهای حمایتی در راستای توسعه عدالت اجتماعی همگرایی دارند، اما باید از ظرفیت مشارکت مردم به ویژه در تولید مسکن استفاده کنیم.

اسدالله عباسی امروز، ۲۵ فروردین ماه در حاشیه دیدار با مدیرکل، معاونان و کارکنان اداره کل بنیاد مسکن استان گیلان که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) برگزار شد، محرومیت زدایی و عدالت گستری را جزء اهداف نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: باید زیرساخت‌های توسعه شهری و روستایی به ویژه در بخش مسکن را فراهم کنیم.

وی توجه به محرومین را یکی از آموزه‌های اهل بیت (ع) دانست و افزود: احسان، نیکوکاری، امدادرسانی و دستگیری از محرومان و نیازمند و گام برداشتن در جهت رفع مشکلات مردم آسیب دیده در دستور کار همه مسئولان قرار دارد.

استاندار گیلان خدمتگزاری در بنیاد مسکن را صرفا یک مسئولیت حقوقی ندانست و یادآور شد: کارکنان بنیاد مسکن به عنوان اشخاص حقیقی در کمک‌رسانی به مردم محروم سهم دارند.

عباسی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی با مدیریت‌های عادی و کلاسیک امکان پذیر نیست و روحیه جهادی و انقلابی را می‌طلبد، تاکید کرد: قبل از انقلاب به روستاها توجه نمی‌شد، اما نگاه نظام و دولت رفع محرومیت از چهره روستاییان است؛ همچنین توزیع عادلانه منابع و بهره‌مندی اقشار محروم از امکانات به صورت ویژه دنبال می‌شود تا کسی احساس بی‌هویتی نکند و زندگی شرافتمندانه داشته باشد.

وی یکی از رویکردهای دولت سیزدهم را واگذاری اسناد روستایی با هدف جلب رضایت مردم دانست و گفت: اجرا و اصلاح طرح هادی در راستای ماده چهار قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن با جدیت دنبال شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم محرومیت‌زدایی در روستاها، اضافه کرد: مسکن و اشتغال در روستاها مهم است، زیرا عدم تحقق آن حاشیه‌نشینی در شهرها را به دنبال دارد.

عباسی بر حمایت از مسکن و اشتغال روستاییان با هدف مهاجرت معکوس از شهر به روستا تاکید و تصریح کرد: دولت توجه ویژه به مسئله بهداشت و درمان دارد و سال گذشته ۱۲ میلیون نفر را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده؛ نهضت ملی مسکن نیز یکی از راهبردهای اصلی دولت برای تامین مسکن اقشار مختلف مردم است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در بخش مقاوم سازی مسکن روستایی، ادامه داد: توزیع بسته‌های معیشتی و کالابرگ الکترونیکی و هدفمندی یارانه آرد و نان و... با هدف تحقق عدالت اقتصادی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه وظیفه داریم فقر را از بین ببریم، تصریح کرد: محرومیت‌زدایی و عدالت گستری جزو اهداف راهبردی دولت است.

وی همچنین خواستار استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه تامین مسکن شد و بیان کرد: مقاوم سازی بافت‌های فرسوده روستایی، ساخت مسکن برای اقشار محروم، اجرا و بازنگری طرح هادی روستایی، حفظ و احیای بافت های با ارزش در روستاها و... در دستور کار بنیاد مسکن قرار گیرد.

عباسی همچنین بر معرفی بیش از پیش حساب ۱۰۰ در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: نهادهای حمایتی در راستای توسعه عدالت اجتماعی همگرایی دارند، اما باید از ظرفیت مشارکت مردم به ویژه در تولید مسکن استفاده کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محرومیت‌زدایی یک میلیاردی خادمان رضوی در آران و بیدگل
  • مسوولان برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته تلاش کنند
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردو‌های جهادی است
  • ثبت مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • تحقق شعار سال با تولید مسکن و رفع محرومیت روستاها ضروری است
  • لزوم مشارکت مردم در تولید مسکن/ اسناد روستایی واگذار شود
  • توجه مسؤولان برای رفع محرومیت‌ها به روستاها معطوف شود
  • خودسازی و محرومیت‌زدایی مهمترین هدف اردوهای جهادی است
  • بازدیدمعاون وزیرنیرو از طرحهای محرومیت زدایی چهارمحال وبختیاری
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی حمایتی کشور در کاشان