Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به پوشش رادیویی جشن های دهه کرامت، گفت: ۵۵ تعداد عنوان برنامه های رادیویی با حدود ۱۰ ساعت برای دهه کرامت پخش می شود.

علی ملااحمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 55 تعداد عنوان برنامه در طول دهه کرامت از رادیوی مرکز اردبیل پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مدت زمان پخش این برنامه های حدود 10 ساعت برنامه های رادیویی خواهد بود، تصریح کرد: سلام ساوالان، ایشیقلی یول، سوزلر صحبت لر، ارغنون، اوشاقلار سلام، با طراوت، آی ایشیقیندا، خانواده، جوان سسی، کئف احوال عناوین برنامه های هستند که از آنها برنامه های دهه کرامت پوشش رادیویی خواهند داشت.

 

ملا احمدی، خاطر نشان کرد: حوزه سیما شبکه استانی سبلان نیز 8 عنوان برنامه با بیش از 11 ساعت ویژه برنامه برای دهه کرامت پخش خواهد کرد.

 

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که تمامی مراسم های مناسبت دهه کرامت از تمامی شهرستان های استان پوشش داده خواهد شد، تصریح کرد: سایت اینترنتی صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با طراحی ویژه به مناسبت دهه کرامت رنگ و بوی رضوی خواهد داشت. 

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل، اظهار داشت: پوشش «کاروان زیر سایه خورشید» که شامل پرچم ضریح مطهر امام رضا (علیه السلام) و خادمان رضوی است نیز از دیگر برنامه های خاص در برنامه های مخلتف سیما و رادیو خواهد بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت دولت مساجد ترامپ مجلس روز دختر بدرقه اعزام حجاج جشن های دهه کرامت برنامه های رادیویی کاروان زیر سایه خورشید جشن های دهه کرامت دهه کرامت اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر بهزیستی استان هستند که ۶۰ هزار نفر از خانواده معلولان بوده و از کمک هزینه زندگی، بهداشت و درمان برخوردار هستند.

پروین محمدپوری، با بیان اینکه بهزیستی نهادی حمایتی است و از خانواده معلولان، ایتام و بانوان سرپرست خانوارحمایت می کند، افزود: هدف بهزیستی بازتوانی این افراد در زمینه ایجاد اشتغال و کسب و کار است.

محمدپوری، با اشاره به تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شده به افراد زیرپوشش گفت: بهزیستی از محل اعتبارات تسهیلات بانکی تبصره ۱۸ قانون بودجه، افراد قابل بازتوانی را به بانک‌ها معرفی می کند تا از تسهیلات اشتغالزایی کم بهره بهره مند شوند و در این راستا دو هزار و ۴۰۰ نفر مشغول به کار شدند که از این تعداد ۱۹۰ نفر از دانش آموخته هستند.

وی افزود: برای کارفرمایان هم مشوقهایی در بکارگیری افراد تحت زیر بهزیستی در نظر گرفته شده است که یکی از این مشوقهای حمایتی پرداخت حق بیمه کارفرمایی توسط بهزیستی در ازای بکارگیری فرد معلول است.

محمد پوری اظهارکرد: در ازای بکارگیری زنان سرپرست خانوار توسط کارفرمایان تا پنج سال حق بیمه کارفرمایی آنان توسط بهزیستی پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی، با اشاره به خدمات ارائه شده در زمینه حمایت از معلولان اضافه کرد: تخصیص حق پرستاری برای معلولان واجد شرایط دهک های ۱ و ۲ به تعداد بیش از ۳۰ هزار نفر و برقراری حق پرستاری تمام افراد ضایعه نخاعی و به روز بودن و بدون پشت نوبتی در این زمینه به تعداد بیش از دو هزار نفر انجام شده است.

محمدپوری، در ادامه تعداد کل افراد زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی را ۲۶۵ هزار و ۸۲۸ نفر، تعداد مستمری بگیران ۶۷ هزار نفر و تعداد کل خانوارهای زیر پوشش را  ۱۰۱ هزار و ۵۶۵ نفر اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • تولید بیش از ۱۴ ساعت برنامه رادیویی در مرکز خلیج فارس
  • پیگیری مشالبات مردم در برنامه رادیویی «ساوالانیم» از رادیو اردبیل
  • بزرگداشت سالروز تاسیس رادیو در سمنان
  • پوشش‌دهی موج FM در استان کرمان ارتقا یافت
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • ۲۴۵ حادثه توسط نیروهای هلال احمر گلستان پوشش داده شد
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی