Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- کمانداران ايران در مسابقات جهاني آلمان امروز به مصاف حريفان مي روند.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تيراندازي با کمان، در مسابقات جام جهاني تيراندازي با کمان مرحله چهارم که در برلين آلمان در حال برگزاري است، زهرا نعمتي در رشته ريکرو انفرادي که از بين 64 نفر رتبه 45 را بدست آورد و بايد امروز در مرحله يک چهل و هشتم نهايي حذفي به مصاف حريفي از کشور قزاقستان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رشته کامپوند انفرادي و در مرحله يک چهل و هشتم نهايي حذفي مجيد قيدي، امير کاظم پور و اسماعيل عبادي به ترتيب بايد به مصاف ورزشکاراني از سه کشور هند، آلمان و لوکزامبورگ بروند. نيما محبوبي ديگر کماندار کشورمان در اين مرحله استراحت دارد و در دور بعد بايد با برنده بازي کرواسي و چين تايپه رقابت کند. تمامي بانوان کماندار ايران در اين رشته در مرحله يک چهل و هشتم استراحت دارند.
در مرحله يک بيست و چهارم حذفي کامپوند انفرادي بانوان، گيسا بايبوردي، فرشته قرباني، پريسا براتچي و راحله فارسي به ترتيب مقابل کمانداراني از کشور هاي ايتاليا، هند، آلمان و هلند قرا مي گيرند.
فردا پنجشنبه نيز در رقابتهاي تيمي تيم هاي کامپوند ايران به مصاف حريفان مي رود. بنا بر اعلام فدراسيون جهاني در مرحله يک هشتم نهايي حذفي، تيم کامپوند مردان ايران متشکل از اسماعيل عبادي، مجيد قيدي و نيما محبوبي مقابل تيم هلند قرار مي گيرد و همچنين تيم بانوان اين رشته در اين مرحله با ترکيب پريسا براتچي، فرشته قرباني و راحله فارسي به مصاف تيم قزاقستان مي رود. در همين روز در مرحله يک دوازدهم نهايي تيم ميکس ايران متشکل از نيما محبوبي و فرشته قرباني مقابل تيم سوئد صف آرايي مي کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مسابقات جهاني تيراندازي با کمان آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان