Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:40:17 GMT

دانشگاه خوارزمی یکپارچه بوده و تفکیک نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۷۴۷۷

دانشگاه خوارزمی یکپارچه بوده و تفکیک نمی شود

عزیزاله حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تفکیک دانشگاه خوارزمی گفت: از دیدگاه ما دانشگاه خوارزمی یکپارچه است و در دو محل فیزیکی فعالیت می کند.

سرپرست دانشگاه خوارزمی افزود: هدف ما ساماندهی و ماوریت گرا کردن این دو مرکز تحت عنوان دانشگاه خوارزمی است و اصلا بحثی در خصوص تفکیک دانشگاه خوارزمی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، چندی سالی است که بحث های زیادی میان اعضای دانشگاه خوارزمی و مسئولان استان البرز و شهر کرج برای الحاق قدیمی ترین دانشگاه ایران به این استان وجود دارد که این منجر به اعتراض های زیادی توسط اساتید و دانشجو های این دانشگاه شده است.

کد خبر 4350235 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی شهرستان کرج وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران حکم انتصاب منصور غلامی پذیرش دانشجو دانشگاه های ایران سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور دانشگاه خوارزمی فرهاد رهبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌

آفتاب‌‌نیوز :

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره گلایه متقاضیان سامانه یکپارچه از گرانی قیمت پژو پارس، اظهار داشت: در مورد قیمت جدید پژو پارس، شورای رقابت مسئول، سیاستگذار و قیمت‌گذار است.

وزارت صمت مجری سیاست‌های ابلاغی شورای رقابت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: وزارت صمت قانونا سیاستگذار قیمت‌گذاری خودرو نیست، ما فقط مجری سیاست‌هایی هستیم که به ما ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص سامانه یکپارچه خودرو نیز گفت: در این خصوص سیاست شخصی خودم را عنوان می‌کنم ما معتقدیم که وزارت صمت سیاستگذار است و مجری نیست. سامانه یکپارچه توسط مسئول مربوطه با این قصد ایجاد شد که کمترین تقلب را در فروش خودرو داشته باشیم و حداکثر نظارت بر فروش خودرو اعمال شود. 

وزیر صمت اظهار داشت: ما به سمتی در حال حرکت هستیم که مردم دغدغه خودرو نداشته باشند و مردم خودشان با خودروسازان طرف باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • موافقت وزیر صمت با حذف سامانه یکپارچه خودرو
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • راه‌اندازی واحد احیا فولاد بافت با نانوکاتالیست‌‌های ایرانی
  • راه‌اندازی واحد احیاء فولاد بافت کرمان با نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی  
  • اطلاع‌نگاشت آمار داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • فقط ۳ درصد از پسماند‌های خانگی تفکیک می‌شوند
  • آمار داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به تفکیک استان‌ها
  • وزیر صمت در قیمت‌گذاری پژو پارس از خود سلب مسئولیت کرد‌
  • (ویدئو) سامانه یکپارچه خودرو حذف می‌شود؟!
  • سامانه یکپارچه خودرو حذف می شود؟ | ما مسئول تعیین قیمت پژو پارس نیستیم