Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش «فرنیچر» تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان _ دفتر آبادان به نخستین جشنواره تئاتر ملی اهواز راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، نمایش «فرنیچر» به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا سواعدی، تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان خوزستان – دفتر آبادان به نخستین جشنواره تئاتر ملی اهواز راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نمایش «فرنیچر» داستان روزهای واپسین حکومت پهلوی در شهر آبادان را نشان می دهد و حول محور مبارزه پرسنل پالایشگاه آبادان با رژیم شاهنشاهی می گذرد.

 

در این نمایش مرجان پارسا و عبدالرضا سواعدی به ایفای نقش می پردازند، احمد مزرعاوی نور و عقیل محسناوی و علی دانش پژوه افکت و موسیقی این نمایش را به عهده دارند و آرزو محمدی منشی صحنه این نمایش است.

 

پس از نمایش های «تنها یک گلوله 1383»، «بوارده شمالی 1385»، «شط شور 1386»، «عبدالمای 1389»، «سرخط خبرها 1390»، «تی 72 1391»، «عالیه 1392»، «گفتگوی خانوادگی 1393»، نمایش «فرنیچر» کار جدیدی از واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان خوزستان دفترآبادان محسوب می شود.

 

لازم به ذکر است، نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز از یکم تا ششم مرداد در کلانشهر اهواز برگزار می شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت ترامپ روز دختر مجلس دولت جشن های دهه کرامت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مساجد شیراز تئاتر ملی اهواز حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • راهیابی نمایش خسوف از کاشان به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم