Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:40:22 GMT

افزایش ذرات معلق در هوای تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۷۶۰۸

افزایش ذرات معلق در هوای تهران


حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی طی عصر امروز (۲۷ تیر) است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌ شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات طی امروز (۲۷ تیر) خیزش گرد و خاک و افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه تصریح کرد: با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۲۸ تیر) برخی ساعات همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌ شرقی خواهد بود.

شهبازی با بیان اینکه بر این اساس انتظار می‌رود با وزش باد در برخی ساعات فردا (۲۸ تیر) به طور موقت بر غلظت ذرات معلق افزوده شود، گفت: تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۸۶ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون تهران نیز با شاخص میانگین ۸۶ در شرایط سالم است

منبع: پارسینه

کلیدواژه: ذرات معلق هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال هوای تهران خوب است

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در آسمان پایتخت
  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • پیش‌بینی جوی آرام برای آخر هفته در لرستان
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • حال هوای تهران خوب است