Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت:گزارشی از زمان اجرای طرح تغییر ساعت کار ادارات تهیه و به استاندار ارایه دادیم. در صورتی که خروجی این گزارش تاثیر زیادی در صرفه جویی انرژی ها داشته باشد اجرای این طرح تا ۱۵ مرداد ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، محمد امامی امین، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در حاشیه جلسه شورای اداری استان  تهران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه تجزیه و تحلیل در حوزه مسایل امنیتی استان بود که توسط رییس سازمان اطلاعات امنیتی استان تهران ارایه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه مسئله برق و مشکلات کم آبی استان نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، بیان کرد: مدیران عامل برق منطقه ای، شبکه توزیع و مدیرعامل هر منطقه ای توضیحاتی را در این راستا ارایه دادند ما به دلیل تغییر و کاهش زمان بارش با کمبود منابع آبی در پشت سدها مواجه شدیم لذا لازم بود مدیران مربوطه گزارش جامعی ارایه دهند و تصمیماتی در جهت رفع این مشکلات اتخاذ شود.

 

امامی امین تصریح کرد: حدود 2 تا 3 هفته شرایط بحرانی خواهیم داشت بنابراین می طلبد که با تدبیر و توجه بیشتر این شرایط را پشت سر بگذاریم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه الگوی مصرف حاکم بر جامعه ما الگوی مناسبی نیست، تصریح کرد: حتما باید هم در زمینه مصرف انرژی و هم مصرف آب صرفه جویی های لازم صورت بگیرد. امیدواریم با تصمیماتی که در استان اتخاذ شده است این مشکل مرتفع شود.

 

وی با بیان اینکه تغییر ساعت ادارات کمک بزرگی به صرفه جویی انرژی ها بود، گفت: خاموشی دستگاه های تهویه و برودتی بعد از ساعت یک بعدازظهر کمک به خاموشی کمتری در سطح استان می کند.

 

امامی امین با اشاره به تدوین یک نظام نامه مالیاتی شفاف در استان تهران  افزود: در هفته مالیات، رییس سازمان امور مالیاتی گزارشی در خصوص نحوه عملکرد  مالیاتی در سطح استان تهران ارایه کردند. نظام نامه و شیوه نامه جدید مالیاتی هم توسط وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی تهیه شده بود. کارشناسان امور مربوطه در خصوص نحوه عملکرد این سیستم جدید ارایه گزارش کردند. بخش های تولیدی از حوزه مالیاتی گله مند هستند، سعی کردیم شرایط را به گونه ای تسهیل کنیم که تولیدکننده از بابت پرداخت مالیات آسیب نبیند و فرارهای مالیاتی که در استان تهران صورت می گیرد، شناسایی و یک نظام نامه مالیاتی شفافی در استان تهران برقرار شود.

 

وی تصریح کرد: در حوزه اداره کل ارتباطات استان هم گزارشی ارایه شد موضوع طرح "جی نف"در دولت الکترونیک در حال پیگیری است. اداره کل پست استان مشغول نظام مند کردن و به روز کردن آدرس های پستی است. با اجرای این طرح اسناد فیزیکی از سیستم اداری حذف می شود که این امر هم صرفه جویی در مصرف کاغذ و هم در آسیب رسانی به جنگل ها نقش مهمی دارد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: دستگاه می توانند با یک کد ملی کلیه اقدامات مورد نیاز دستگاه های دولتی را ارایه دهند لذا بخش مهمی از بروکراسی اداری به واسطه انجام این پروژه حذف خواهد شد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تصریح کرد:این طرح در 3 لایه نشانی یا استاندارسازی آدرس‌دهی، نقشه و سرویس‌دهی است که در اجرای آن خیابان‌ها، محلات و کوچه‌ها در شهرها و روستاها همنام‌سازی می‌شوند و همچنین طرح پلاک‌گذاری هم در شهرها وروستاها اجرا می‌شود.

 

امامی امین در پاسخ به سوال خبرنگار شبستان مبنی بر ادامه طرح تغییر ساعت کار ادارات در ماه های آینده تصریح کرد: گزارشی از زمان اجرای طرح تغییر ساعت کار ادارات (از 9 تیر تا 24 تیر) تهیه و به استاندار ارایه دادیم. در صورتی که خروجی این گزارش تاثیر زیادی در صرفه جویی انرژی ها داشته باشد احتمالا اجرای این طرح با تغییر ساعت از 6 به 6 و نیم صبح تا 15 مرداد تمدید خواهد شد.

 

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس دولت جشن های دهه کرامت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مساجد ترامپ اردبیل حج طرح جی نف طرح تغییر ساعت ادارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان این مطلب گفت: اخذ مالیات از شهروندان و فعالان اقتصادی باید با عمران آبادانی شهر‌ها همراه باشد و عمران و آبادانی شهر‌ها جلوی چشم شهروندان رخ دهد.

آیت الله اعرافی با اشاره به وظایف نظام اسلامی در قبال مردم و جامعه گفت: نظام اسلامی در حوزه جمع آوری مالیات، ایجاد امنیت، پاکسازی و سالم‌سازی شهروندان و جامعه و همچنین آباد کردن جامعه و شهروندان وظایف سنگینی به عهده دارد و باید در تمامی این عرصه‌ها ایفای نقش کند.

وی در ادامه به ابعاد مختلف نظام مالیاتی پرداخت و گفت: یکی از این اضلاع، بعد فرهنگی و ارزشی اخذ مالیات در جامعه و بین شهروندان است و باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: اگر مالیات به خوبی برای شهروندان تبیین شود جامعه با آمادگی بیشتری مالیات پرداخت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • باید فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه ترویج پیدا کند
  • توازن و عدالت در اخذ مالیات باید لحاظ شود
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • اظهارنامه پیش فرض؛گامی تازه در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • تهیه اظهارنامه پیش فرض، گامی مهم در جهت هوشمندسازی نظام مالیاتی
  • تدوین فرهنگ‌نامه شهدای غریب در اسارت استان بوشهر
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد