Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-07@03:38:35 GMT

تیم ملی کاراته دانشجویان عازم ژاپن شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۸۴۴۴

به گزارش وانانیوز، 

 به نقل از سایت فدراسیون کاراته، به منظور شرکت در یازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کاراته دانشجویان جهان تیم ملی کاراته دانشجویان کشور با همکاری فدراسیون کاراته با ترکیب 18 ورزشکار در دو بخش بانوان و آقایان شب گذشته عازم کشور ژاپن شد.


بنابراین گزارش ترکیب تیم ملی دانشجویان در دو بخش کومیته و کاتای مردان و بانوان بدین شرح است:

*در بخش مردان
کومیته انفرادی: 
در وزن 60- کیلوگرم : علی مسکینی ، در وزن 67- کیلوگرم : مهدی رحیمی نژاد ، در وزن 75- کیلوگرم : میلاد بهمنی ، در وزن 84- کیلوگرم : مهدی خدا بخشی ، در وزن 84+ کیلوگرم : صالح اباذری 
کومیته تیمی: مهدی قراری زاده ، محمد مهدی قاهری و یونس نوروزی
کاتای انفرادی و تیمی: ابوالفضل شهرجردی ، علی زند و میلاد دلیخون

*در بخش بانوان
کومیته انفرادی: 
در وزن 50- کیلوگرم : فائزه چیذری ، در وزن 55- کیلوگرم : آویشن باقری ، در وزن 61- کیلوگرم : ملیکا احدی ،در وزن 68- کیلوگرم : بهنوش نجفی ، در وزن 68+ کیلوگرم: شبنم واحدی
کومیته تیمی: نفیسه گلشنی
کاتای انفرادی: فاطمه صادقی

همچنین منصور صاحب الزمانی به عنوان مربی کومیته مردان، سمانه خوشقدم به عنوان مربی کومیته بانوان و هادی بشیریان به عنوان سرپرست هدایت ملی پوشان را در این دیدارها برعهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراسم افتتاحیه این رقابتها عصر امروز برگزار و رقابتها از صبح فردا در دو بخش کمیته و کاتا دختران و پسران آغاز خواهد شد.

گفتنی است یازدهمین دوره رقابتهای کاراته دانشجویان جهان 28 لغایت 31 تیرماه ماه سال جاری در شهر کوبه کشور ژاپن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ر

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت جدید برای کاراته خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دوره داوری آسیایی، بین المللی درحاشیه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا برگزار شد که حسین مقدم داور جوانان استان موفق درجه B کاتا و B کومیته را با امتیاز بسیار بالا کسب کند و دوره با موفقیت پشت سر بگذارد.

مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و هیئت کاراته استان موفق به کسب این دوره شد و این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آورد.

همچنین علیرضا لفیطه پور به همراه تیم پاس قم به عنوان قهرمانی لیگ برتر نوجوانان باشگاه‌های کشور شد و امیرعلی بیگدلی و ابوالفضل مردان پور نیز مدال برنر مسابقات آینده سازان کاراته پسران کشور به گردن آویختند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از پانزدهم اردیبهشت ماه با حضور رزمی کاران ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و ترکمنستان در ازبکستان آغاز شده است که ۲۸ داور کشورمان موفقیت به کسب درجه بین المللی شدند.

هفته پایانی لیگ برتر کاراته و آینده سازان پسران باشگاه‌های کشور در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • تیم ملی پاراکانو ایران عازم مجارستان شد
  • تیم ملی پاراکانو عازم مسابقات قهرمانی جهان شد
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا