Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مدتهاست که زمزمه جدایی سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به گوش می رسد. اتفاقی که در نهایت قطی شده و مدیرعامل استقلال تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفته است.

صبح امروز سیدرضا افتخاری استعفای خود را از مدیریت باشگاه استقلال برای مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل استقلال در متن استعفانامه خود اعلام کرده با اشاره به مشکلات شخصی و بیماری نیاز به ادامه درمان دارد و از همین رو نمی تواند به حضور در باشگاه استقلال ادامه دهد و از سمت مدیریت باشگاه استقلال در  استعفا می دهد. 

با توجه به مشکلات موجود وزیر ورزش و جوانان با  استعفای افتخاری موافقت کرده و گفته می شود قرار است تا روز شنبه سرپرست مدیرعاملی و رییس هیات مدیره جدید آبی ها توسط مجمع و هیات رییسه استقلال معرفی شوند.

نکته جالب اینکه افتخاری در بدو حضورش در باشگاه استقلال گفته بود آمده تا ستاره چهارم را به پیراهن استقلال اضافه کند اما بدون موفقیت در این ادعا حالا از استقلال خداحافظی کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از لندن، جیمز هیپی معاون وزیر دفاع انگلیس و رابرت هالفون وزیر آموزش عالی انگلیس ضمن اعلام استعفای خود، درباره علت آن فعلا سکوت کرده اند. هر دو عضو مستعفی دولت انگلیس اعلام کردند در انتخابات عمومی پیش رو دیگر نامزد نخواهند شد.
 استعفای دو عضو دیگر کابینه فشار بر ریشی سوناک نخست وزیر و رهبر حزب حاکم محافظه کار انگلیس را افزایش داده است. مدت هاست که شماری از اعضای حزب حاکم محافظه کار و رسانه‌های راست گرا در این کشور در صدند ریشی سوناک را عوض کنند.
تاکنون ۹۶ نماینده کنونی مجلس عوام انگلیس از جمله ۶۱ نماینده حزب حاکم محافظه کار اعلام کردند در انتخابات پیش رو که قرار است ظرف ماه‌های آینده برگزار شود نامزد نخواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • خوشه طلایی پس از جدایی خسرو حیدری دوباره سرخپوش شد!
  • کنایه وزیر ورزش ایتالیا به ستاره اینتر
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • استعفای دو عضو کابینه دولت انگلیس
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • جدایی گیرمو اوچوا از سالرنیتانا در پایان فصل جاری
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان