Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خدام آستان قدس رضوی امروز(چهارشنبه) همزمان با دهه کرامت با حضور در شهرستان آشتیان مورد استقبال مردم قرار گرفتند تا در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرده و به عطرافشانی قبور مطهر شهدا بپردازند.

کاروان زیر سایه خورشید امروز و در چهارمین روز سفر خود به استان مرکزی، در شهرستان آشتیان حضور یافتند تا عیادتی از بیماران بیمارستان امام سجاد(ع) داشته و با پرچم متبرک شده به ضریح بارگاه رضوی، تسکینی بر آلام بیماران این مرکز درمانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان رضوی طی سفر به شهرستان آشتیان همچنین دیداری با مسئولان، امام جمعه و طلاب حوزه علمیه این شهرستان، سه خانواده معظم شهید و چند خانواده ایتام، حافظان و قاریان قرآنی شهرستان آشتیان خواهند داشت.

براساس این گزارش، همچنین خادمان رضوی در چهارمین روز از دهه کرامت در این شهرستان، حضوری در مرکز نگهداری معلولان و دیدار با سالمندان خواهند داشت و از چند کارگاه تولیدی نیز بازدید می کنند تا پیام آور امام رأفت و مهربانی برای اهالی دیار آشتیان باشند.

گفتنی است کاروان زیر سایه خورشید روز گذشته نیز در شهرستان تفرش حضور یافته بود.

کد خبر 4350228

منبع: مهر

کلیدواژه: امام رضا ع خادمان رضوی زیر سایه خورشید بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی بیرجند دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

به گفته وزیر ورزش قرار است در این مراسم ۲۳۰ میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • مشارکت ۹ هزار دانش آموز دارابی در «چهارشنبه‌های امام رضایی»
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت