Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیکر پاک ۷۵ شهید تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز چهارشنبه 27 تیرماه از مرز شلمچه به میهن بازگشت.

این شهدا مربوط به مناطق عملیاتی محرم، رمضان، کربلای چهار و تک پشتیبانی عملیات والفجر ۸ هستند که با استقبال مردم وارد خاک کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکرهای پاک این ۷۵ شهید، برای وداع به شهر بندر امام خمینی در خوزستان انتقال داده می شوند و پس از آن برای شناسایی و تشییع و تدفین به تهران منتقل می شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از خبرگزاری شهاب، نیرو‌های امدادگر در خان یونس در جنوب نوار غزه امروز ۱۳ پیکر تجزیه شده شهدای حملات رژیم صهیونیستی را شناسایی و جمع آوری کردند.

 

 

هشدار وقوع فاجعه زیست محیطی در جنوب غزه به علت انباشت زباله
به گزارش کانال تلگرامی القسطل، در سایه عدم توانایی بخش‌های محلی برای جمع آوری زباله ها، انباشت زباله در جنوب نوار غزه، هشدار دهنده وقوع فجایع بهداشتی و زیست محیطی است.

 

 

تصاویر گردان‌های قدس از لحظه هدف قرار دادن نظامی صهیونیست در خان یونس
به گزارش کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، گردان‌های قدس تصاویری از لحظه هدف قرار دادن یکی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور‌های خان یونس در جنوب نوارغزه را منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تصاویر جدید از خسارت‌هایی که صهیونیست‌ها در نابلس به دارایی‌های فلسطینیان وارد کردند
به گزارش کانال تلگرام قدس فید، شهرک نشینان صهیونیست خودرو‌ها و خانه‌های فلسطینیان را در حمله به روستای دوما در شرق نابلس آتش زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

تصاویر بمباران یک برج مسکونی در مرکز غزه
به گزارش کانال تلگرام شبکه خبری قدس هواپیما‌های رژیم اشغالگر یک برج مسکونی را در منطقه ارض المفتی، مرکز غزه بمباران کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





تصاویر زخمی شدن فلسطینی‌ها در رام الله
شبکه الجزیره مباشر با انتشار تصاویری در خبری فوری به نقل از خبرگزاری فلسطین گزارش داد: به دنبال حمله شهرک نشینان به روستای المغیر در شمال شرقی رام الله پنج نفر با گلوله جنگی مجروح شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





حمله شهرک نشینان صهیونیست به منطقه دوما در نابلس
به گزارش کانال تلگرام خبرگزاری سند، شهرک نشینان صهیونیست با حمایت ارتش رژیم اشغالگر، ضمن تیراندازی، خانه‌ها و دارایی‌های فلسطینیان را در منطقه دوما، جنوب شرقی نابلس آتش زدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی
  • مراسم تشییع پیکر شهید مجتبی نعمت پور از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امنیت شهید مجتبی نعمت پور-شهرستان سلسله