Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بخشی پیش از حضور در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیادر مورد روند آماده سازی و شرایط کلی تیم گفت:  کادر فنی قدرتمندی داریم که واقعا حمایتمان می‌کنند. اردوهای  خیلی خوبی داشتیم و از نظر فنی حدود ۸۰ درصد آماده هستیم. 

او در ادامه بیان کرد:  بازیکنان خیلی جوان هستند ، اسم تیم ما زیر ۱۹ سال است اما بازیکنان چهارده، پانزده ساله زیادی داریم و شاید این جوانی انگیزه‌ای باشد که بتوانیم از گروهمان بالا برویم و به مرحله بعد صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خدابخشی در پایان به حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم دختران زیر ۱۹ سال اشاره کرد و گفت: آقای ساکت و  فدراسیون  واقعا از حمایت می‌کنند و این حمایت هر روز بهتر می‌شود به گونهای که امکاناتمان از همه نظر نسبت به قبل بهتره شده  و رو به رشد است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی رقابت های قهرمانی آسیا آبان ماه به میزبانی میانمار برگزار می شود و ایران با تیم های میانمار، لائوس و فلسطین همگروه است.

کد خبر 4350198

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال بانوان ایران فوتبال قهرمانی آسیا جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی فوتبال ایران والیبال کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال بلژیک کشتی آزاد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • هلیا اسدیان طلا گرفت/ زهرا جلیلی به مدال برنز رسید
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!