Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجاوز و کودک آزاری توسط مربی دفاع شخصی این بار در شیراز رخ داد.

ایران آنلاین / شاهین صمدپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت؛ یک مادری بهم پیغام داد که یک مربی دفاع شخصی در شیراز به بچه من و چند بچه دیگر تجاوز کرده به من کمک کنید.

گفتم باید مدرک معتبر داشته باشید بعد عکس‌های بازداشتی آدم و در نهایت تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر تجاوز به بچه اش را برایم فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از هماهنگی با خیریه مهرآفرین رفتن شیراز و پیگیر ماجرا شدم.
متاسفانه متوجه شدم این آدم کثیف با جوان‌های زیادی این کار رو کرده سراغ هر کدام که رفتیم خانواده ها برای حفظ آبرو حاضر نبودن حتی از اون آدم شکایت کنند.
این پسر ۱۰ ساله برایم تعریف کرد که اون روز مربی‌ام همه را زودتر تعطیل کرد و به من گفت با هم مبارزه کنیم بعد ضربه‌ای به کمرم زد که روی زمین افتادم و پاهایم را نمی توانستم حرکت بدهم..../ 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی

فرمانده انتظامی شهرستان ری از رهاسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدقاسم طرهانی اظهار کرد: در راستای مقابله و مبارزه با پدیده شوم زمین‌خواری، تحقیقات میدانی و مقابله‌ای با تغییر کاربری غیرقانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی بخش امین آباد در دستور کار مأموران کلانتری ۱۷۳ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی این شهرستان و بخشداری منطقه، زمین‌های مورد نظر شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ها و بناهای احداث شده در این زمین‌ها تخریب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در این عملیات ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین‌خواران در آمده بود، رهاسازی شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی با اشاره به ارزش زمین‌های رهاسازی شده از چنگ زمین‌خواران ادامه داد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش زمین‌های رهاسازی شده بیش از ۲,۰۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است و در این راستا ۲۰ حکم قضائی در روز گذشته به اجرا در آمد.

طرهانی با بیان اینکه اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تصریح کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

کد خبر 736650

دیگر خبرها

  • اورژانس اجتماعی بهزیستی مازندران آماده خدمت رسانی به شهروندان در ایام نوروز
  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • ترجمه استراتژی‌های شخصی به عمل
  • عکس گرفتن از کسی که در ملاعام مرتکب جرمی شود، حرام نیست
  • مهاجم در تراکتور، مدافع در پرسپولیس!
  • مهدی هاشمی نسب: کارشناسان مجازی بدانند بهترین خط دفاع و دومین خط حمله لیگ را داریم؛ یک مربی 14 هفته کنفرانس نیامد تحریمش نکردید!
  • رهاسازی ۲۰ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی
  • رفع سریع کاستی‌های آزادراه شیراز -اصفهان در دستور کار
  • افتتاح مراکز جدید فرآهنگ در سال آینده/ افزایش پدیده سالمندان تنها و سالمند آزاری
  • (تصویر) عکسی از مقام بلندپایه سپاه با لباس شخصی