Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:32:31 GMT

سفر استقلال به آلمان لغو شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۸۶۲۹

سفر استقلال به آلمان لغو شد؟

تغییر در برنامه دیدارهای دوستانه استقلال نشان می دهد احتمالا برنامه این تیم دستخوش تغییر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام باشگاه استقلال این تیم روز چهارشنبه در جریان کمپ تمرینی خود در ترکیه برابر بورسا اسپور به میدان خواهد رفت تا سومین دیدار خود در این کشور را برگزار کند.


پیش از این قرار بود استقلالی ها روز پنجشنبه یا جمعه برابر تیم کارلسروهه در آلمان به میدان بروند و برای این دیدار تمامی هماهنگی نیز انجام شده بود و آبی ها در سفارت آلمان نیز حاضر شدند اما تغییر در برنامه این تیم نشان می دهد که احتمالا این دیدار لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نظر می رسد با توجه به شرایط این باشگاه، شفر ترجیح داده تا استقلال فعلا در ترکیه باقی بماند و به همین دلیل یک روز قبل از سفر به آلمان، این دیدار دوستانه را در برنامه تیم خود قرار داده است. البته مسئولان استقلال هنوز درباره این موضوع صراحتا اظهار نظر نکردند و هنوز اطلاعیه رسمی درباره این موضوع صادر نشده است.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!

بازیکنان تیم فوتبال گل گهر در دیدار با شمس آذر در 2 نیمه پیراهن‌های متفاوتی بر تن داشتند!

طرفداری | دیدار گل گهر و شمس آذر در هفته بیست و ششم لیگ برتر در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که یک اتفاق عجیب برای میزبان رخ داد.

تیم فوتبال گل گهر در نیمه اول با پیراهن اصلی خود یعنی آبی رنگ در زمین حضور داشت ولی در نیمه دوم این مسابقه لباس دوم خود را با رنگ سفید پوشیدند و به زمین آمدند!

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • استقلال چندساعت مانده به بازی خواهان تغییر داور!
  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • داور دیدار استقلال و ذوب آهن تغییر کرد