Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:08:31 GMT

پامپئو به عنوان شاهد در جلسه سنا حاضر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۸۷۴۰

پامپئو به عنوان شاهد در جلسه سنا حاضر می‌شود

وزیر امور خارجه آمریکا هفته آینده به عنوان شاهد در برابر کمیته سیاست خارجی سنا حاضر خواهد شد. پیش‌بینی‌می‌شود که کنفرانس خبری ترامپ و پوتین در هلسینکی در این جلسه او را با چالش‌هایی مواجه کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، یکی مقام جمهوری‌خواه تایید کرد که مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در روز 25 ژوئیه به عنوان شاهد در برابر کمیته سیاست خارجی سنا حاضر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت او یک هفته پس از آن صورت خواهد گرفت که اظهارات دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترکش با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در هلسینکی انتقادات بسیاری را از سوی دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان آمریکا در پی داشت.

ترامپ که در این کنفرانس خبری گفته بود، دلیلی نمی‌بیند که روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مداخله کرده باشد، بک روز پس از نشست هلسینکی از این ادعا عقب‌نشینی کرد و مدعی شد که در صحبت‌هایش مرتکب اشتباه لفظی شده است.

با اینکه حضور پامپئو در کمیته سیاست خارجی سنا پس از نشست ترامپ و پوتین در فنلاند صورت می‌گیرد، اما تقاضای حضور او در برابر این کمیته، ابتدا پس از نشست ترامپ با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی مطرح شد.

این مقام جمهوری‌خواه همچنین اظهار کرد که علاوه کره شمالی، مساله روسیه نیز به عنوان موضوع دوم در این جلسه مطرح خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آمريكا مایک پامپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند