Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@20:18:25 GMT

2 شرکت برای ساخت شهرآفتاب اعلام آمادگی کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۸۸۹۵

2 شرکت برای ساخت شهرآفتاب اعلام آمادگی کردند

تهران- ایرنا- مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه پیش از این مناقصه مربوط به شهرآفتاب برگزار شد گفت: 2 شرکت برای سرمایه گذاری در شهر آفتاب اعلام آمادگی کردند.

محمد رئوف قادری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مذاکرات با این شرکت ها انجام و در حال نهایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: مذاکرات مربوط به جذب سرمایه در شهر آفتاب و سایر پروژه های شهرداری انجام شده اما سرمایه گذاران به دلیل شرایط کشور و نوسانات اقتصادی دست به عصا راه می روند.
مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب با بیان اینکه تاکنون 12 شرکت داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در شهرآفتاب و سایر پروژه های شهرداری تهران اعلام آمادگی کردند، اظهارداشت: گروه های مذاکره کننده شهرداری تهران در حال مذاکره با این شرکت ها هستند و امیدواریم در آینده بتوانیم پروژه های شهری را با جذب سرمایه های داخلی و خارجی اجرا کنیم.
مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب واقع در جنوب تهران و در نزدیکی عوارضی تهران- قم اردیبهشت ماه سال 95 درزمان فعالیت محمدباقر قالیباف، همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب افتتاح شد.
به گفته مدیران شهری به دلیل افتتاح زودهنگام تنها 20 درصد از مجموعه شهر آفتاب ساخته شده و 80 درصد آن نیازمند منابع مالی است.
به تازگی نیز تفاهم نامه ساخت مجتمع ایستگاهی مترو شهرآفتاب میان مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب و شرکت توسعه مجتمع های ایستگاهی مترو امضا شده و قرار است زمین موردنیاز آن تامین شود.
تهرام/9353 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري شهرآفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری امور مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری این منطقه، پروژه مشارکتی تجاری مسکونی حضرت ولی عصر (عج) در زمینی به مساحت ۵۹۸ متر مربع با ۲۴۱۹ متر زیر بنا به مرحله اجرا درآمده است.

علی‌اکبر رسالت با اشاره به آغاز اجرای پروژه‌های مشارکتی مطلوب در سطح این منطقه در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان اظهار کرد: صنعت ساخت‌وساز یکی از مهمترین بخش‌های صنعت در کشور به شمار می‌آید که سالانه سرمایه‌گذاری‌های متعددی به‌منظور تأمین رفاه مردم در این حوزه صورت می‌گیرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه مشارکتی تجاری، مسکونی حضرت ولی عصر (عج) در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خبر داد و افزود: این پروژه پس از بررسی طرح جامع شهر و طرح‌های تفضیلی، بهسازی و نوسازی در دستور کار امور مشارکت‌ها و سرمایه گذاری منطقه ١٢ قرار گرفت و سپس به مرحله اجرا درآمد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۹۸ متر مربع با ۲۴۱۹ متر زیر بنا به منظور استفاده مولد از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری و کسب درآمد پایدار برای ارائه خدمات مطلوب به مردم انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه تجاری مسکونی حضرت ولی عصر (عج) در ۴ طبقه با ۱۴و احد مسکونی با زیر بنای ۱۳۳۴ مترمربع و ۳۱۷ متر مربع کاربری تجاری در مدت زمان ۳۷ ماه در خیابان ولی‌عصر به بهره‌برداری خواهد رسید.

رسالت تصریح کرد: در این پروژه موقعیت مکانی، مطالعات جمعیتی منطقه، ویژگی‌ها و کاربری‌های شاخص، سبک زندگی شهروندان منطقه، دسترسی از طریق شریان‌های اصلی، مترو و BRT بر اساس ضوابط و مقررات شهرسازی شهرداری اصفهان نیز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 746043

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه مشارکتی حضرت ولی عصر(عج) در منطقه ۱۲ اصفهان
  • «موزه دین و زندگی» در بلوار پیامبر اعظم (ص) ایجاد می‌شود
  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • اوجی: در رشد تولید نفت و گاز رکورد خواهیم زد
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ارزش بیش از ۲۸ میلیارد دلار در سال گذشته
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر