Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ، محمدرضا داورزنی در نشست هماهنگی سرپرستان بازی های آسیایی گفت: ما در این چند ساله قهرمانان زیادی داشتیم که در میادین مختلف باعث عزت خود و مردمشان شدند. حتی ما دختر ۱۸ ساله ای داشتیم که بعد از انقلاب توانست مدال المپیک بگیرد و الگو شود. 

وی با بیان اینکه از طرفی وقتی قهرمانان ما مدال می گیرند هم وطنان ما در سراسر دنیا احساس غرور می کنند، ادامه داد: نکات را دوستان بیان کردند و تلاش بر این است تیم ها بدون دغدغه راهی بازیها شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط جاکارتا را دوستان گفتند. 

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: از یکسال پیش اردوهای تیم های ملی آغاز شد. امیدوارم این کاروان موفق شود به خصوص اینکه موفقیت هایی که در این آوردگاه به دست می آید می تواند باعث ایجاد امید در مردم شود. 

داورزنی ضمن تشکر از مسئولان کمیته ملی المپیک یادآور شد: هیات اجرایی تعامل خوبی با وزارت ورزش داشت. از طرفی وزارت ورزش هم اتحاد و همدلی با مجموعه کمیته ملی المپیک داشت تا کاروانی بدون حاشیه راهی بازیها شود.

کد خبر 4350351 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی اندونزی 2018 محمدرضا داورزنی کمیته ملی المپیک جام جهانی 2018 روسیه تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال انگلیس تیم ملی فوتبال فرانسه تیم ملی فوتبال کرواسی تیم ملی فوتبال ایران والیبال کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال بلژیک کشتی آزاد وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی هر دو از نظر روحی و بدنی آماده شرکت در مسابقات گزینشی آسیایی هستند. - اخبار ورزشی -

طالب نعمت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درحالیکه قرار است همراه با دو ملی‌پوش ایران در مسابقات گزینشی آسیایی، روز چهارشنبه هفته جاری راهی بیشکک شود، درباره وضعیت آمادگی این نفرات اظهار داشت: از نظر روحی هر دو آماده شرکت در مسابقه‌اند، از نظر آمادگی بدنی هم شرایط‌شان خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

صعود 4 کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی

 

وی ادامه داد: به هر دو نفر برای کسب سهمیه المپیک امیدوار هستیم، امین کاویانی‌نژاد که به اندازه کافی در این سالها میدان دیده، از مسابقات نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان گرفته تا رقابت در سطح بزرگسالان و تجربیات خوبی دارد. علیرضا مُهمدی هم از سال گذشته تاکنون روند رو به جلویی داشته و پیشرفتش محسوس است. هرچند در کشتی فرنگی یک مقدار پیش‌بینی کردن سخت است اما خیلی امیدوار هستیم که ان‌شاءالله بچه‌ها بتوانند در همین گزینشی آسیایی کسب سهمیه کنند.

عضو کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی در رابطه با حریفان جدی کاویانی‌نژاد و مُهمدی در مسیر کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان، تصریح کرد: در وزن 77 کیلوگرم امین در وزن پرترافیکی کشتی می‌گیرد که مدعیان زیادی دارد، کشتی‌گیران قزاق، کره و چین اصلی‌ترین حریفانش در گزینشی هستند، در وزن علیرضا هم کشتی‌گیر ازبکستانی حریف خوبی است که در وزن 82 کیلوگرم صاحب عنوان بوده و در 87 کیلوگرم هم مدال بازی‌های آسیایی دارد. کشتی‌گیران چین و قرقیزستان هم حریفان قابلی هستند اما جوان‌های ما، هر دو شایسته هستند و می‌توانند از سد رقبا عبور کنند.

نعمت‌پور در خاتمه نیز گفت: همه امید داریم که بچه‌ها بتوانند در بیشکک کار کسب سهمیه را تمام کنند و بعد از این تمرکزمان روی مباحث آماده‌سازی تیم برای المپیک باشد. ان‌شاءالله بعد از مسابقات گزینشی آسیایی و جام تختی، استارت اردوهای متمرکزمان برای المپیک را خواهیم زد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • نعمت‌پور: کاویانی‌نژاد و مُهمدی آماده شرکت در گزینشی‌ هستند
  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • برگزاری نشست کاگروه برگزاری بازی های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان