Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول پورعباس، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی برای تخفیف به دانشجویان دانشگاه آزاد و اعطای کمک هزینه شهریه در آینده ای نزدیک خبر داد.

ایران آنلاین / عبدالرسول پورعباس در چهاردهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی کاملا مردمی است و باید تمام تلاش خود را بکار گیریم تا با دادن خدمات مطلوب و در شان جامعه اسلامی، رفاه و رضایتمندی را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت امنای استان هرمزگان، از فعالیت علمی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان سه محور اصلی فعالیت‌های این دانشگاه یاد کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های نظام، انقلاب و منویات رهبری با تدوین و برنامه ریزی اصولی و هدفمند فعالیت خود را بیش از پیش در حوزه‌های یاد شده ادامه خواهد داد.

وی تربیت دانشجویانی با روحیه انقلابی بالا و متعهد به انقلاب را از رسالت‌های مهم این دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان میراث بزرگ انقلاب باید پایگاه فرهنگی و انقلابی در جامعه باشد و بتواند به عنوان پشتیبان علمی و پژوهشی برای به نتیجه رسانیدن اهداف انقلاب نقش شایان توجه‌ای داشته باشد.

برنامه ریزی برای تخفیف به دانشجویان دانشگاه آزاد
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه ریزی مدون برای تخفیفات دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشگاه به دنبال این است تا با ایجاد منابع مالی مستمر و طرح‌های سرمایه گذاری سودده و فعال کردن شرکت‌های دانش بنیان بتواند با تولید ثروت و درآمد زایی از تولیدات علمی، وابستگی به شهریه را کاهش داده و بتواند از محل این سرمایه‌ها، تخفیف شهریه دانشجویی اعمال کند.

وی از صدور کارت بانکی دارای تسهیلات ویژه مالی و اعتباری به دانشجویان با قابلیت کمک هزینه شهریه تحصیلی در آینده نزدیک خبر داد.

ابلاغ برنامه چابک سازی چارت سازمانی دانشگاه آزاد
پور عباس بازنگری چارت سازمانی و حرکت به سمت چابک سازی را از دیگر اقدامات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی دانست و تصریح کرد: برنامه مدون سبک سازی بدنه دانشگاه بعد از ماه‌ها بررسی و کار کارشناسی سرانجام به نتیجه رسید و با ابلاغ به واحد‌ها و مراکز دانشگاهی قابل اجراست.

وی راه اندازی سامانه یکپارچه سازی خدمات آموزشی، اداری و غیره در دانشگاه را گامی مهم در راستای کاهش هزینه‌های غیر ضروری برشمرد و افزود: زیرساخت‌های این مهم به خوبی طراحی و انجام شده و کلیه خدمات از شکل دستی و جزیره‌ای به سمت خدمات یکپارچه دیجیتالی با تکیه بر فناوری آی تی پایه گذاری شده است که می‌تواند با شفاف سازی در کلیه خدمات و خرید‌ها از خطا‌های سهوی و عمدی جلوگیری و انجام این امورات را تسریع کند.

پورعباس تاکید کرد: از این پس تمام امور دانشگاه از قبیل ثبت نام، انتخاب واحد، دریافت ها، پرداخت ها، حقوق و مزایا، خرید و فروش از طریق سامانه طراحی شده صورت می‌گیرد و از حالت دستی خارج می‌شود.

تاکید بر تقویت طرح های اقتصادی واحدهای دانشگاهی
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر تقویت شرکت‌های دانش بنیان و ایجاد طرح‌های اقتصادی در واحد‌های دانشگاهی گفت: در دانشگاه‌ها به گونه‌ای عمل شود که طرح‌هایی که قابلیت درآمد زایی و توجیه اقتصادی ندارند وارد چرخه مرکز رشد نشوند و هر استان سعی کند با تولید یک محصول با کیفیت، آن را برند سازی و به درآمد زایی واقعی برسد.

پور عباس، استان هرمزگان را استانی با پتانسیل بالا عنوان کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تکیه بر علم و فناوری و هدفمند با ورود به بخش‌های مختلف و معرفی ظرفیت‌های خود بتواند با تعامل و ارائه خدمات مناسب و بکارگیری از توانمندی‌های خود گام بزرگی در جهت سازندگی، توسعه، حل معضلات و مشکلات جامعه بردارد.

وی کاهش هزینه‌ها و کیفی سازی امورات دانشگاه را از رموز موفقیت دانست و تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه باید به گونه‌ای عمل کنیم تا با کمترین هزینه بیشترین خدمات را با کیفیت عالی به اقشار دانشگاهی و سایرین ارائه کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان توسعه همه جانبه دانشگاه را خواستار شد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید با تکیه بر پتانسیل موجود خود و داشتن تجارب ارزشمند علمی و پژوهشی بتواند در همه حوزه‌ها پیشرفت کند و به کمک کشور بشتابد و بخش‌های مختلف دولتی و غیر دولتی را در همه زمینه‌ها یاری رسان باشد./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به لحاظ میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت اجرایی امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته و بعضی کاستی‌ها رفع شده است، در عین حال با وضعیت مطلوب فاصله داریم و لازم است با تلاش و برنامه‌ریزی مسنجم‌تر روز به روز زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه بازدید از قرارگاه اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، تقارن فرا رسیدن بهار طبیعت با بهار قرآن را گرامی داشت و اظهار کرد: خیزش الهی و تحول اساسی طبیعت در فصل بهار بیانگر آن است که انسان نیز می‌تواند با تلاش شکوفه‌های ایمان را در درون خود بارور کند

وی در ادامه از عوامل برگزاری ستاد دائمی خدمات سفر در شهر تقدیر کرد و افزود: به لحاظ میدانی و بررسی‌های صورت گرفته، برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت اجرایی امسال نسبت به سال گذشته بهبود یافته و برخی کاستی‌ها رفع شده ولی درعین حال با وضعیت مطلوب فاصله داریم و لازم است با تلاش و برنامه‌ریزی مسنجم تر روز به روز زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت احترام به ارزش‌ها و هنجارها گفت: در درجه اول همه ما مسلمانیم و باید در نظر داشته باشیم که تمام آرامش، آسایش، امنیت، عزت و تفریحاتمان را مدیون خون شهدایی هستیم که برای ما آن امنیت پایدار را به ارمغان آوردند و لازم است همه از آن پاسداری کنیم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: مسئولان و دستگاه‌های خدمت‌رسان باید همه تلاش خود را در جهت حفظ امنیت، سلامت و بهداشت عمومی، رعایت امنیت اخلاقی و هنجارهای اجتماعی به عنوان الزامات زندگی اجتماعی به کار بندند و همه باید به خط قرمزها پایبند باشیم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اینکه فرمان الهی از همه چیز بالاتر است گفت: هیچکس حق ندارد به امنیت عمومی و اخلاقی خدشه وارد کند.

وی بر لزوم اجرای حدود الهی در جامعه تاکید کرد و افزود: نیروهای ستاد امر به معروف مؤمن، انقلابی و مردمی هستند و بدون هیچ‌گونه چشم داشتی و به صورت دلسوزانه در این زمینه فعالیت می‌کنند لذا همه تشکیلات موظفند ستاد امر به معروف را حمایت کنند.

رئیس کل دادگستری استان در پایان بر لزوم برخورد با مسئله روزه خواری علنی نیز تاکید و تصریح کرد: همه با حفظ اعتدال باید به فریضه امر به معروف و نهی منکر توجه داشته باشند و آن‌را در جامعه اجرایی کنند

کد خبر 739428

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • تحقق جهش تولید و رشد اقتصادی با جریان مستمر علم، فناوری و نوآوری