Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: استکبار براي آسيب زدن به انقلاب اسلامي و استحاله آن در پي انحراف فکري اعتقادي و تغيير باورهاي مردم است.

حجت الاسلام والمسلمين عبدالله حاجي صادقي روز چهارشنبه در `دوره مشترک تعالي اساتيد و نخبگان بسيجي حوزه هاي علميه استانهاي خراسان رضوي، تهران، قم و اصفهان` در مشهد افزود: تغيير جهت گيري مطالبات از ارزشهاي معنوي و ديني به مطالبات دنيوي و مادي يکي از برنامه هاي دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تغيير گفتمان مقاومت به گفتمان سازش و همراهي با جريان سلطه، تغيير تقابل ايدئولوژيک به استراتژيک را از ديگر برنامه‌ هاي دشمن ذکر و بيان کرد: تلاش براي تضعيف محوريت ولايت و اقتدارزدايي از رهبري ديگر برنامه دشمن است که با جديت دنبال مي کند.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ادامه داد: مقابله با نفوذ معنوي و عظمت انقلاب اسلامي در جهان ديگر برنامه دشمن است همچنانکه دشمنان براي تضعيف محوريت ولايت و رهبري نيز تلاش مي ‌کنند.
وي راه مقابله با برنامه ‌هاي دشمن را اعتماد به نفس و خودباوري، مجاهدت علمي در پاسخگويي و رفع شبهات ذکر و بيان کرد: صراحت، شجاعت و قاطعيت در برابر دشمن و تلاش علمي و عملي براي تقويت ارکان انقلاب اسلامي از ديگر راههاي مقابله با توطئه‌ هاي دشمن است.
حجت الاسلام حاجي صادقي ادامه داد: تقويت روحيه جهادي و انقلابي ديگر برنامه ‌اي است که مي توان در مقابله با دشمن انجام داد.
توليت آستان قدس رضوي نيز در اين همايش گفت: امروز سکولاريسم اجتماعي که معتقد است دين امر فردي و شخصي مي باشد حوزه هاي علميه را تهديد مي‌ کند.
حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي افزود: حوزه هاي علميه و علما به عنوان رصد کنندگان و مرزبانان فکري و فرهنگي جامعه نسبت به هر کجي و بدعتي بايد فرياد بزنند و هشدار دهند که خطر نزديک است. دشمن انديشه و اخلاق را مورد تهديد قرار داده است.
وي ادامه داد: امروز دشمنان دين، کل نظام و همه داشته ‌هاي ما را مورد تهديد قرار داده اند. در اين چند سال هر جا از محور ولايت فاصله گرفتيم دچار مشکل شديم. قرآن اعتدال را ولي امر معرفي مي‌ کند. تندرو و کندرو کسي است که از ولي امر عقب بيفتد يا جلو بزند.
توليت آستان قدس رضوي همچنين به اقدامات اين نهاد اشاره و بيان کرد: امور فرهنگي نخستين ماموريتي است که در آستان قدس انجام مي‌ دهيم. همچنين توجه به فقرا، محرومان و زيارت ديگر برنامه مورد توجه آستان است که تاکنون زمينه زيارت 700 هزار نفر از آنها را فراهم کرده ايم.
نخستين دوره مشترک تعالي اساتيد نخبگان بسيجي حوزه هاي علميه خراسان رضوي، قم، تهران و اصفهان ديروز 26 تير ماه در مشهد آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
7507/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند _ در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر با تشکر از هنرمندان و اصحاب رسانه، اظهار کرد: رسانه و هنر سکولار در جامعه نداریم.

وی منظور از کلمه سکولار را بی‌تفاوتی عنوان کرد و ادامه داد: بخشی از اعتقادات ما سیاست ما است، بنابراین باید با قلم خود سیاست و اعتقادات خود را به رخ دشمنان بکشیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه جامعه هنر را جامعه زیبا توصیف کرد و افزود: گفتن و نوشتن هنر است و کار هرکسی نیست.

وی کرمانشاه را استانی هنر خیز و هنرپرور توصیف کرد و افزود: تاریخ عبرت است و این عبرت با قلم ثبت می‌شود.

سردار ریحانی در بخش دیگری از سخنانش، اظهار کرد: اگر فرهنگ و اعتقاد ایستادن در ملتی ایجاد شود، آن ملت شکست‌ناپذیر خواهد بود. این فرهنگ در ایران اسلامی نهادینه شده است.

وی به مقاومت و ایستادگی ملت ایران در طول ۴۴ سال عمر پربرکت انقلاب اسلامی اشاره و با یادآوری حضور و مشارکت ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات، بیان کرد: علاوه بر تهدید دشمنان و رسانه‌های معاند، ملت نشان دادند که پای اعتقادات خود هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند.

کد خبر 737150

دیگر خبرها

  • دوگانه سازی و ایجاد تفرقه جبهه مؤمن به انقلاب را تهدید می‌کند
  • آموزش و پرورش نیروی انسانی در شان و تراز انقلاب تربیت کند
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۰ شهید تقدیم کرده
  • تهدید و تحریم دو حربه بی اثر برای انزوای ایران/ اخلاص در عمل، رمز پیروزی انسان است
  • تهدید و تحریم دو حربه بی اثر برای انزوای ایران
  • استاندار کردستان: سال آینده شاهد رونق اقتصادی در کردستان خواهیم بود
  • تأکید مدیر کانون‌های خدمت رضوی پایتخت بر گسترش چهارشنبه‌های امام رضایی
  • مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان قدس معارفه شد
  • انتخاب دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی