Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌ محمد محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در اردوی آموزشی تشکیلاتی «بانوی مومن انقلابی» که در هتل فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، افزود: از زمانی که تغییراتی در دانشگاه آزاد ایجاد شده، امید بازگشت به ریل اصلی دانشگاه در دل‌ها زنده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب فرهنگی و سیاسی در دانشگاه آزاد، ادامه داد: امیدواریم با حضور تاثیرگذار دانشجویان این دانشگاه در بعد فرهنگی، سیاسی، علمی و پژوهشی و همه حوزه‌ها جزو دانشگاه‌های برتر کشور و در تراز آنچه شایسته ملت است، قرار گیرد.

محمدیان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کسانی که حرکت در مسیر حق را قبول کردند نمی‌توانند زیر بار ظلم بروند، ما اگر می‌خواهیم در سطح زندگی تکراری و دایره‌ای باشیم تنها به غرائض خود توجه کنیم اما اگر دنبال خدا هستیم و می‌خواهیم با ایمان زندگی کنیم نباید در برابر ظلم و فساد سکوت نماییم.

وی ادامه داد: عده‌ای می‌گویند داعش سر مردم را می‌برد به ما چه ربطی دارد ما زندگی خود را داریم نماز می‌خوانیم روزه می‌گیریم و به کشورهای دیگر کاری نداریم سوال اینجاست اگر ما کاری نداشته باشیم آنها هم به ما کاری ندارند؟

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌ها گفت: برخی طوری حرف می‌زنند انگار ما چوب در لانه زنبور کرده‌ایم و جای متهم، شاکی، ظالم و مظلوم را عوض می‌کنند. مگر ما سراغ آمریکا و اسرائیل رفتیم؟ متاسفانه آنها توانسته‌اند بر اثر قدرت رسانه صحنه را عوض کنند.

وی ادامه داد: آمریکا و اسرائیل می‌گویند حق داریم از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر در کنار مرزها و سواحل شما برای منافع ملی حضور داشته باشیم اما شما نمی‌توانید در کنار مرز خود از منافع ملی‌تان محافظت کنید!

وی افزود: آنها می‌گویند ما در کشور شما سفارت داشتیم و حق داریم بدانیم در کشور شما چه می‌گذرد خود را پلیس دنیا می‌دانند اگر دانشجویان ما بخشی از اسناد جاسوسی و ظلم آنها را به دست آوردند، ما ظالم هستیم؟

محمدیان اضافه کرد: امنیت، ارتش و همه چیز ما قبل از انقلاب در دست آمریکایی‌ها بود، امروز جایگاه را عوض کردند و هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند و عده‌ای هم می‌گویند قدرت دست آنهاست و ما باید سکوت کنیم و تسلیم شویم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر در برابر کشورهای سلطه‌گر تسلیم شویم چه اتفاقی می‌افتد؟ آنها که تسلیم شده‌اند چه به دست آوردند و آنها که ایستادگی کردند چه دستاوردی داشته‌اند؟

وی ادامه داد: زمانی که کشور ما سال‌ها دست آمریکایی‌ها بود چه دستاوردی داشت پیش از انقلاب اسلامی ایران در هیچ رتبه‌بندی علمی جایگاهی نداشت اما رتبه علمی امروز کشور را ببینید.

محمدیان ادامه داد: کدام تکنولوژی را آمریکایی‌ها به ما آموختند هر چه به دست آمده تلاش جوانان خودمان بوده است. این دستاوردها مگر آسان به دست آمده است؟ جوانان ما در سایه ایستادگی و استقلال تلاش کردند تا اینها را به دست آوردند، این دستاوردها با ایستادگی به دست آمده نه تسلیم شدن.

نماینده رهبری در دانشگاه‌ها اظهار داشت:‌ عده‌ای ما را از آمریکا می‌ترسانند. این ابر قدرت با تمام هم‌پیمانان اروپایی و کشورهای مرتجع منطقه دست به دست هم دادند تا کشور کوچکی مانند سوریه را ساقط کنند اما هفت سال نتوانستند و همه می‌دانند عدم پیروزی آنها به خاطر حضور مستشاری ایران در سوریه بوده است.

وی گفت:‌ آمریکایی‌ها ما را آزموده‌اند، ما هشت سال به تنهایی در برابر رژیمی که 38 کشور دنیا از آن حمایت می‌کردند، مقاومت کردیم. امروز صدام کجاست و جمهوری اسلامی کجا قرار دارد. این جمله بارها بر زبان سیاست‌مداران آمریکایی چرخیده است که عراق را در سینی طلایی تحویل ایران دادیم.

محمدیان گفت: اگر مقاومت کنیم قطعا پیروز می‌شویم، کاش آنها که علاقه‌مند به ارتباط با آمریکا هستند یک سوال را جواب بدهند تا کجا باید عقب برویم که آمریکایی‌ها راضی شوند؟

وی افزود: در مساله هسته‌ای عقب‌نشینی کردیم، گفتند موشک‌ها را تحویل دهید. بعد از آن گفتند در منطقه حضور نداشته باشید، فکر می‌کنیم اگر اینها را انجام دهیم و به خواسته‌هایشان عمل کنیم، آمریکا می‌گوید هر چه نفت دارید می‌خریم؟ هر چه پول بخواهید می‌دهیم؟

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد: سازش هزینه بیشتری از ایستادگی دارد، ایستادگی هزینه دارد اما قطعا هزینه سازش بسیار بیشتر است.

وی گفت: اگر بخواهیم سازش کنیم باید غیرت‌مان را کنار بگذاریم نان، آب و برق مردم را گدایی کنیم، آنها که دل‌بسته سازش به آمریکا هستند بدانند اگر چند قدم هم عقب‌نشینی کنیم کدخدا در خزانه‌هایش را برای ما نمی‌گشاید.

محمدیان به بدعهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و افزود: قرار بود اگر آمریکا برجام را پاره کند دولت ما آن را آتش بزند، اما متاسفانه دوباره سراغ اروپا رفتند و به آنها التماس کردند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه ۱۵ تا جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با ولاد حضرت معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه شرح زیارت امین‌الله با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا با نوای سید جواد میرجعفری و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی و قرائت دعای ندبه با نوای محمدرضا و حسین طاهری دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت از یکشنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قدرتی و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی حسین‌زاده برگزار و در روز جمعه آقایان ابوالقاسم و مسعود زمانی مداحی خواهند کرد.

مراسم بعد از نماز عصر نیز یکشنبه با مداحی مسعود زمانی، دوشنبه و سه‌شنبه قرائت زیارت‌نامه حضرت معصومه (س)، چهارشنبه با مداحی سید حسن گل ختمی، پنجشنبه با مداحی علیرضا اخباری و جمعه با مداحی حسن شالبافان دنبال می‌شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر نیز در قالب برنامه کارشناس محور یکشنبه با اجرای اسماعیلی و حضور حجت‌الاسلام محمدحسین فلاح زاده به‌عنوان کارشناس احکام، دوشنبه با اجرای امیدواریان و حضور حجت‌الاسلام مجید همتی به‌عنوان کارشناس سبک زندگی اهل‌بیت (ع) و سه‌شنبه با اجرای توفیقی و حضور حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی به‌عنوان کارشناس نهج‌البلاغه، چهارشنبه با اجرای حبیبی و حضور حجت‌الاسلام فلاح تهرانی به‌عنوان کارشناس سیره شهدا، پنج‌شنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد لقمانی و قرائت زیارت آل یاسین با نوای آقایان میرداماد و سید حسن علوی‌نژاد برگزار می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی نظری منفرد و قرائت زیارت فاطمتین با نوای جواد برزگر، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید صادق میرشفیعی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدهادی هدایت، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی و مداحی عباس حیدرزاده، پنجشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی، قرائت دعای کمیل با نوای سید مهدی میرداماد و مداحی سید مجید بنی فاطمه، و جمعه با سخنرانی آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری، مداحی محمود کریمی و شعرخوانی صابر خراسانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6097346

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا ارسال محموله‌های بمب به اسرائیل را معلق کرد
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • رویکرد بایدن در قبال تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت