Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@02:52:17 GMT

وضعيت جوي اصفهان پايدار مي ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۰۲۱

وضعيت جوي اصفهان پايدار مي ماند

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا- کارشناس مسئول پيش بيني اداره کل هواشناسي استان اصفهان گفت: جو به نسبت پايداري تا پايان هفته جاري براي اين منطقه پيش بيني مي شود.

حجت الله علي عسگريان روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تحليل آخرين نقشه هاي پيش يابي هواشناسي در سه روز آينده بيانگر استقرار جو به نسبت پايدار بر استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: براين اساس وضعيت جوي در بيشتر مناطق استان بصورت صاف تا قسمتي ابري، گاهي افزايش ابر و وزش باد پيش بيني مي شود.
کارشناس مسئول پيش بيني اداره کل هواشناسي استان اصفهان گفت:دماي هوا در 24 ساعت آينده در بيشتر نقاط استان تغيير محسوسي نخواهد داشت.
وي افزود: دماي هواي اصفهان در گرمترين ساعات روز گذشته به 39درجه سانتيگراد و امروز(چهارشنبه) در خُنک ترين ساعات به 23درجه سانتيگراد رسيد.
علي عسگريان گفت: آران و بيدگل با 45 درجه سانتيگراد به عنوان گرمترين و بويين و مياندشت با 12 درجه سانتيگراد بعنوان خُنک ترين نقطه استان اصفهان اندازه گيري شده است.
کارشناس مسئول پيش بيني اداره کل هواشناسي استان اصفهان براي هواي کلانشهر اصفهان در روز پنجشنبه (فردا)، هواي صاف تا قسمتي ابري و غبار صبحگاهي گاهي وزش باد و براي روز جمعه، صاف تا کمي ابري، گاهي وزش باد پيش بيني کرد.
همچنين به گزارش مرکز پايش کيفي هواي اداره کل حفاظت محيط زيست استان، کيفيت هواي کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهي به ساعت 7 صبح امروز چهارشنبه، با شاخص کيفي 73 (AQI)، سالم اعلام شده است.
ت 7150 / 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: پیرو ورود سامانه بارشی جدید به خراسان شمالی، هشدار زرد هواشناسی برای روز سه‌شنبه صادر می‌شود.

وی وزش باد لحظه‌ای شدید را از مخاطرات این سامانه دانست و افزود: این پدیده در بیشتر نقاط استان به همراه بارش باران و رگبار و رعد و برق خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از احتمال وقوع تگرگ در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از ذهن نیست.

هاشمی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه موج جدید بارشی به استان وارد می‌شود و تا پنج‌شنبه شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 751069

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • هوای کلانشهر اصفهان قابل‌قبول است
  • پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی!
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • هوای کلانشهر اصفهان پاک است
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور پاک است