Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از بازدید سرزده در خصوص آبیاری درست فضای سبز تهران خبر داد.

ایران آنلاین / علی محمد مختاری با اشاره به وضعیت آبیاری فضای سبز تهران و انتقادات مطرح شده در مورد آبیاری نامناسب در زمان و به میزان نامناسب گفت: سیاستگذاری با سازمان بوستان‌ها و نگهداشت فضاهای سبز با مناطق است و بر اساس بخشنامه‌های صادره از سوی سازمان بوستان‌ها مقرر شده که پیمانکاران فضای سبز در مناطق صرفا از ساعت ۱۸ تا ۶ صبح نسبت به آبیاری فضای سبز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیمانکارانی که از این بخشنامه سرپیچی کنند در وهله اول جریمه و در صورت تکرار مجددا جریمه نقدی سنگین‌تری می‌شوند، گفت: اگر پیمانکاران به این تذکر دو مرحله‌ای توجه نکنند در مرحله بعدی حتما خلع ید خواهند شد.

مختاری با بیان اینکه برای ما مهم است که نگهداشت فضای سبز در مناطق به خوبی انجام شود و حتما آبیاری در ساعات ذکر شده انجام گیرد، افزود: اگر آبیاری در طول روز انجام گیرد حدود ۵۰ درصد آب در همان ابتدای آبیاری تبخیر می‌شود و باید پیمانکاران، کارگران خود را توجیه کنند چرا که ممکن است در بدنه اجرا کم کاری‌هایی صورت گرفته باشد.

مدیرعامل سازمان بوستانها و فضای سبز شهرداری تهران  همچنین از بازدید سرزده و شبانه کارشناسان فضای سبز خبر داد و گفت: کارشناسان ما بازدید شبانه و سرزده‌ای از نحوه آبیاری فضای سبز دارند تا مبادا در ساعات تعیین شده آبیاری صورت نگیرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر

احسان زمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کاشت نهال در پارک ورودی شهر و میدان غدیر به‌منظور اجرای طرح توسعه فضای سبز و ساماندهی فضای ورودی شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از هفت هزار اصله نهال از گونه‌های مختلف بومی، تی وی تی، برهان گلی، خرزهره قرمز، گل کاغذی، نخل فینیکس و فیکوس تبریزی کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بوشهر در پایان تصریح کرد: کاشت درخت با توجه به اهمیت محیط زیست و برخورداری از هوای پاک و زیبایی شهر به‌عنوان اولویت این سازمان مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 6098177

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد