Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حجت فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: استان اردبیل در فصل تابستان یکی از مقاصد گردشگری بوده و خانواده های زیادی از سایر استان های کشور با خودروهای شخصی به اردبیل سفر می کنند.

وی با بیان اینکه اکثر گردشگران تابستانی با حداکثر ظرفیت و با بیشترین تعداد سرنشین تردد می کنند، ادامه داد: به همین دلیل تلفات در هر سوانحه رانندگی طی این فصل سال افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان با توجه به این عوامل و شرایط تاکید کرد که لازم است رانندگان و مسافران در این فصل بیش از پیش قوانین و مقررات رانندگی را رعایت کرده و با پرهیز از رانندگی پیوسته هر دو ساعت یک بار استراحت کافی داشته باشند.

وی با اشاره به افزایش سفرهای گردشگری تابستانی در محورهای استان اردبیل، برلزوم توجه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان و مسافران تاکید کرد.

فتاحی در عین حال عدم رعایت قوانین و تخلف و بی توجهی از سوی راننده را موجب شکل گیری خسارت های جبران ناپذیر دانست و متذکر شد: اکثر تصادفات به دلیل تخلف و بی احتیاطی فردی حادث شده و بسیاری از افراد جان خود را از دست می دهند.

وی همچنین با اشاره به یک طرفه بودن و عرض کم سواره رو در مسیر اردبیل – سرچم خواستار تعریض این محور شد.

رئیس پلیس راه استان افزود: بسیاری از تصادفات این محور رخ به رخ اتفاق می افتد بنابراین لازم است تعریض محور اردبیل – سرچم مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه این محور یکی از محورهای دارای بیشترین تردد بویژه از سوی گردشگران است، برلزوم تسریع در اجرای عملیات تعریض محور اردبییل – خلخال – سرچم تاکید کرد.

کد خبر 4350319

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه استان اردبیل سانحه تصادف گردشگری بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در شهرستان طرقبه شاندیز

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت: بیماری طاعون نشخوارکنندگان به شدت مسری بوده که در گوسفند و بز ایجاد بیماری می‌نماید. با توجه به اینکه میزان تلفات در گوسفند ۱۰ درصد و در بز‌ها تا ۸۵ درصد می‌رسد، در صورت مشاهده تلفات بالا در بز‌های گله نسبت به گوسفندان، باید به این بیماری مشکوک شد.

وی افزود: تب شدید، ترشحات بینی و چشمی، تورم مخاط دهان و لثه، اسهال، مشکل در تنفس از علائم بالینی بیماری و زخم‌های گسترده به همراه نکروز در دستگاه گوارش از علائم کالبد گشایی است.

قدرتی، در پایان ضمن اشاره به اهمیت این بیماری در دام‌های اهلی و وحشی از دامداران خواست ضمن رعایت اصول بهداشتی و قرنطینه‌ای نسبت به ایمن سازی دام‌ها علیه این بیماری توجه جدی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ایمن سازی دام‌های سبک علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود
  • سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر