Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی جلالی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با مولوی اهل سنت شهرستان ریگان گفت: ایجاد وحدت در میان مسلمانان جهان اسلام یکی از مهمترین وظایفی است که بر عهده همه مسلمانان است و همه ما وظیفه داریم برای اعتلا و گسترش دین مبین اسلام فتنه های دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه بیداری روحانیون شیعه و سنی موجب خنثی شدن توطئه استعماری تکفیری ها شده است، اظهار داشت: اتحاد یک نیاز و ضرورت غیرقابل انکار بین مسلمانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به مشترکات بین شیعه و سنی افزود: این مشترکات آنقدر در بین شیعه و اهل سنت زیاد است که نسبت به مسائل اخلاقی کمتر توجه می‌شود لذا اداره کل تبلیغات اسلامی این ظرفیت را دارا است که در خصوص مسائل قرآنی هر گونه همکاری را داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در ادامه تصریح کرد: با توجه به ضرورت وجود روحانی در هر منطقه از استان کرمان برای اجرای برنامه های فرهنگی، تبلیغی و دینی یقینا توجه به روحانیون بومی در امر تبلیغ موجب کاهش آسیب های تبلیغ خواهد شد.

گفتنی است، دیدار مولوی اهل سنت با مدیر کل تبلیغات اسلامی در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

کد خبر 4350370

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی کرمان علی جلالی وحدت اسلامی وحدت شیعه و سنی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد مشهد شیراز بیرجند مجلس شورای اسلامی دهه کرامت سانحه تصادف یاسوج خطبه های نماز جمعه حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   امام جمعه شهرستان پلدشت  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز گفت : با بیداری اسلامی در دنیا امروز شاهد بر ملا شدن چهره ظالم و مستکبران  جهانی هستیم و ستمکران عالم برای اینکه چهره پلیدشان آشکار نشود  درصدد خاموش کردن بیداری مسلمانان هستند .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد این بیداری اسلامی حاصل مقاومت و استقامت جبهه مقاومت در برابر ظامان . نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و اندیشه های امام راحل می باشد و روز به روز شاهد گسترش این بیداری در دنیا هستیم

خطیب جمعه پلدشت در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای آنحضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه خدمات ارزنده ای را در زمینه علمی و فقهی به مسلمانان انجام داده است

امام جمعه شهرستان پلدشت با اشاره به هفته معلم  این هفته را به تمامی معلمانی که در تعلیم و تربیت نسل و جوان جامعه تلاش می کنند تبریک گفت.

 

 

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • فیلم‌های تبلیغاتی در هند احساسات ضد اسلامی را تقویت می‌کند
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است