Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@16:41:44 GMT

بهنوش بختیاری برای دخترش متنی را منتشر کرد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۳۳۲

به گزارش پارس نیوز، 

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان که قرار بود طعم مادر شدن را با سرپرستی دختری به نام یگانه برعهده بگیرد اما این امر میسر نشد. این هنرمند کشورمان در یک برنامه تلویزیونی درباره سرپرستی مالی یگانه توضیح داد و همیشه او را دخترش خطاب میکند.

بهنوش بختیاری در صفحه اینستاگرامش دلنوشته ای برای دخترش یگانه نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادداشت بهنوش بختیاری برای دخترش یگانه

بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری در اینستاگرامش نوشت :یگانه دختر گلم روزت مبارک مادر . حتی اجازه ندارم عکس تو رو بذارم چون تو از خون من نیستی ... ولی وقتی پای مهر مادری وسطه خون و ژن و این حرفا چیه ؟ با اینکه هفته ای دو بار میبینمت ولی شدی تمام زندگیم ... من به خودم و اون بالایی قول دادم تا وقتی زنده ام مراقب تو باشم و اجازه ندم کسی قلب تو رو زخمی کنه ، تمام مسئولیتت با خودم.... تا بزرگ بشی و بری دانشگاه و برای خودت زنی بشی مایه افتخار کل جامعه ....

 

بهنوش بختیاری بانوی هنرمند سینما و تلویزیون کشورمان روی آنتن برنامه سه ستاره از یکی از مهم ترین رازهای زندگی پرده برداشت و درباره مادر نشدنش صحبت کرد. بعد از این ماجرا این بازیگر کشورمان خبر از قبول سرپرستی یک نوزاد داد و با خوشحالی تمام خبر مادرشدنش را منتشر کرد اما از دختر خوانده اش یگانه هرگز عکسی منتشر نکرد و درباره علت این امر نیز توضیح داد.

 

بهنوش بختیاری علاقه زیادی به دخترخوانده اش دارد و همیشه از او به عنوان دخترش یاد میکند.

علت جدایی بهنوش بختیاری از دخترش یگانه

بهنوش بختیاری در اسفندماه سال گذشته با حضور در برنامه من و شما با اجرای آرش ظلی پور درباره مهم ترین اتفاقات زندگی اش شفاف سازی کرد و درباره خبر مادر نشدن و سرپرستی یگانه توضیح داد.

بهنوش بختیاری در برنامه من و شما

بهنوش بختیاری درباره ماجرای قبول بچه و مادر شدنش گفت :ما چندسال است که هزینه یگانه و دو بچه دیگر را میدهیم و تا آخر عمر هم این کار را خواهیم کرد .

من و محمدرضا همیشه دوست داشتیم یک بچه بیاوریم و بزرگ کنیم و یگانه را انتخاب کردیم. سال 95 در 15 روز عید یگانه را به خانه خودمان آوردیم و این زمان ، تایمی برای آشنایی ما باهم بود اما متاسفانه نتوانستیم با این موضوع کنار بیاییم و محمدرضا که مهم ترین آدم زندگی من است راضی به نگهداری این بچه نبود چون این بچه مادر داشت و از سویی دیگر یک قیم داشت که خیلی ما را اذیت کرد و تصمیم گرفتیم که بی خیال این بچه بشویم اما تمام هزینه های او را تا پایان عمر تامین میکنیم.

این هنرمند کشورمان در این برنامه خبر مادر نشدنش را تکذیب کرد و گفت :ما مشکلی برای بچه دار شدن نداریم.

بهنوش بختیاری در فیلم آستیگمات

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ژن قلب جامعه سینما و تلویزیون نوزاد جامعه ژن سینما و تلویزیون قلب نوزاد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگر در این استان اشاره کرد و گفت: نواختن زنگ کار و تلاش در یکی از واحد‌های تولیدی، برگزاری همایش تجلیل از کارگران نمونه استان و اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مختلف در دستور کار قرار گرفته است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قابی زیبا از سیدحسین حسینی کنار دخترش؛ یار همیشگی! + عکس
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • ویدیو/ مجید جلالی: برنامه ۱۴۱۴ فوتبال ایران را منتشر می‌کنیم
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • (تصویر) تیپ ورزشی جدید بهنوش طباطبایی
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد