Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@21:42:19 GMT

اصناف، انصاف داشته باشند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۷۲۹۳۴۹

اصناف، انصاف داشته باشند

خبرگزاري آريا - يزد- ايرنا- فرماندار مهريز با اشاره به اينکه تامين اجناس مورد نياز مردم از وظايف کسبه است گفت: اصناف بايد با انصاف با مردم برخورد کنند و نسبت به فروش کالا و خدمات با قيمت واقعي و بدون احتکار اقدام نمايند.

به گزارش ايرنا ، سيد محمد رستگاري روز چهارشنبه در جلسه تنظيم بازار اين شهرستان افزود: برخورد با گرانفروشان و محتکران، مطالبه مردم است که بايد توسط تعزيرات، بدون اغماض انجام شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه اصناف، وظيفه تامين و توزيع مناسب کالاي مورد نياز مردم را بر عهده دارند ادامه داد: بر اساس مقررات و شرايط موجود بايد با افرادي که در بازار اخلال ايجاد مي کنند به شدت برخورد کرد و نظارت و بازرسي ها با حضور منظم اکيپ ها و همکاري دستگاه هاي مختلف و همراهي مردم افزايش يابد.
فرماندار مهريز خاطرنشان کرد: مردم از احتکار و گرانفروشي کالاهاي مورد نيازشان گله مند هستند و بايد خانه اصناف ، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، اتحاديه هاي صنفي و تعزيرات حکومتي ، نظارت و بازرسي خود را تقويت و با متخلفان برخورد کنند.
رستگاري بيان کرد: اصناف مهريز هميشه در کنار مردم و براي رفاه آنها با انصاف برخورد کرده اند و اميدواريم بخاطر شرايط اقتصادي موجود در خدمت شهروندان باشند و نيازهاي آنها را مرتفع سازند.
همچنين رئيس اتاف اصناف مهريز گفت: 2 هزار و 700 واحد صنفي فعال در اين شهرستان وجود دارد که نسبت به تامين مايحتاج مردم وظايف خود را انجام مي دهند.
محمدرضا زارع زاده افزود: 2 بازرس ، کار نظارت و بازرسي را سالانه با همکاري برخي دستگاه هاي اجرايي انجام مي دهند و بر حسب شرايط اين کار تقويت مي شود.
وي، نوسان زياد قيمت ها را مشکل اساسي اصناف ذکر کرد و گفت: بازرسي ها و جلوگيري از افزايش قيمت ها و همچنين رعايت مقررات در تنظيم بازار به صورت مرتب انجام مي شود.
مرکز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 کيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7541/ 6197
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در واکنش به تغییر کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی و قطع درختان در صالحیه گفت: با مسئولینی که در تغییر کاربری غیرقانونی این اراضی دخیل بودند، برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سیدامیر احمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان با اشاره به تشکیل پرونده برای تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی در صالحیه، اظهار داشت: ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی به‌صورت غیرقانونی در حال تغییر کاربری بود که جلوی آن گرفته شد.

وی با اشاره به قطع یک‌صد اصله درخت در این اراضی جهت تغییر کاربری افزود: مسئولینی که در تغییر غیرقانونی کاربری ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی دخیل بوده و وظایف قانونی خود را انجام نداده و ترک فعل انجام شده باشد، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: تغییر کاربری غیرقانونی و قطع درختان با برنامه‌ریزی و مدیریت شده بود و این اتفاق در یک روز انجام نگرفته است.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: رویکرد قوه قضاییه و دادستانی به عنوان مدعی‌العموم در هر موردی که فساد اتفاق افتاده باشد، برخورد قاطعانه است و طبق مستندات و در چارچوب قانون با اشخاص حقیقی و حقوقی برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟