Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه، در گفت و گو با یورو نیوز گفت: اروپا نباید تنها به اظهار نظر و صدور بیانیه اکتفا کند؛ ما نیاز داریم که راهکارهایی عملی به خصوص در زمینه مراودات بانکی، سرمایه‌گذاری، انرژی، حمل و نقل و حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط از سوی آنها دریافت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از این گفت و گو درباره ملاقات روسای جمهور روسیه و آمریکا و تاکید آنها بر نوعی همگرایی نسبت به آنچه در سوریه می‌گذرد، بیان کرد: به اعتقاد من سرنوشت سوریه باید توسط مردم این کشور رقم بخورد. من فکر می‌کنم که مردم سوریه در برابر فشارهای زیاد، عملیات متعدد تروریستی و تهاجم افراط گرایان در طول هفت سال، استقامت خوبی از خود نشان دادند که البته در این میان ایران و سوریه نیز نشان دادند با حمایت‌های خود در کنار مردم این کشور هستند.

وزیر امور خارجه ایران در همین زمینه افزود: ما هماهنگی و ارتباط خوب خود را با روسیه و دولت سوریه حفظ کرده‌ایم و به این کار ادامه خواهیم داد. هدف کلی هر سه طرف مبارزه با تروریسم و افراط گرایی است. به اعتقاد من اگر مقاومت مردم سوریه نبود ما اکنون به موفقیت‌های اخیر در منزوی کردن و شکست نیروهای موسوم به داعش دست نیافته بودیم.

ظریف همچنین با اشاره به تلاش‌های پنهان آمریکا و متحدانش در حمایت از گروه‌های تروریستی در سوریه تصریح کرد: دونالد ترامپ اگر قرار است اعتباری را از مناقشه سوریه به حساب خود واریز کند، این اعتبار چیزی جز حمایت از داعش نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور خارجه دولت سوریه روسیه وزیر امور خارجه ایران یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین

دریافت 17 MB

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه نبض با نویسندگی، اجرا و کارشناسی مدرسان سواد رسانه‌ای در شبکه همدان پخش می‌شود.

در این ویدئو به این موضوع اشاره دارد که هرتسل (بنیانگذار رژیم منحوس صهیونیستی) چه هدفگذاری برای اسرائیل انجام داده است.

کد خبر 6087886

دیگر خبرها

  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • علت حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • حمایت نهاد آمریکایی از پاسخ دفاعی ایران به اسرائیل
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی