Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی جزءِ کشورهای برتر دنیا هستیم، گفت: سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح تولید می شوند.امیر سرتیپ حاتمی در بازدید از گروه صنایع زرهی بنی هاشم دورود با بیان اینکه بحمد ا... این صنعت یکی از مجموعه‌هایی است که در شکافتن علم و فناوری بر مدار ایمان و عمل خالصانه حرکت می‌کند، اظهار داشت:  عبور از مرزهای دانش، ابتکار و خلاقیت مبتنی بر دانش بومی،  نشانگر وجود ظرفیتی عظیم از جوانان نخبه و متعهد کشور در این صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از متخصصین افتخارآفرین صنایع زرهی بنی هاشم در  طراحی و ساخت انواع پیشرفته تانک افزود: وزارت دفاع مصمم است با کار و مدیریت جهادی و تکیه بر توان داخلی با بهره گیری از ظرفیت های ملی تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا و دستورات رئیس جمهوری اسلامی در پشتیبانی از نیروهای مسلح را به بهترین نحو اجرایی کند و بسیار خرسندم که این مهم در صنایع دفاعی به ویژه صنایع زرهی به نحو احسن  در حال اجرایی شدن است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فراز و نشیب های مباحث رزم زرهی تصریح کرد: بعد از دوران پر افتخار دفاع مقدس برخی کارشناسان گمان می کردند دیگر بعید است جنگ زمینی رخ دهد اما  با ظهور و تجاوز داعش به کشورهای عراق و سوریه اهمیت توجه به رزم زمینی بیش از پیش نمایان شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به تولیدات صنایع زرهی بین هاشم دورود خاطرنشان کرد: این مجموعه با ظرفیت نیروی انسانی خوبی که دارد زمینه بسیار مساعدی برای ارتقاء و بهبود محصولات این صنعت را فراهم کرده است و باید با تغییر نگاه جدی برای پیشبرد اهداف وزارت دفاع و نیروهای مسلح در این صنعت تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی جزءِ کشورهای برتر دنیا هستیم، تاکید کرد: سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی که در کشور تولید می‌شوند دارای قابلیت های بومی متناسب با شرایط جغرافیایی کشور و براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح هستند.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح با دارا بودن ظرفیت ها و قابلیت های عملیاتی فراوان و راهبرد های مناسب و تجهیزات مدرن و پیشرفته آمادگی کاملی برای پاسخ دندان شکن به هر متجاوز بدخواهی را دارد تصریح کرد: به دشمنان نظام اسلامی نصیحت می‌کنیم که به حاکمیت ملی، عزت و اراده ایرانیان احترام بگذارند، چرا که ملت سرافراز ما درطول تاریخ ثابت کرده ملتی متجاوز نیستند، اما متجاوزان و گستاخان را به شدت تنبیه خواهند کرد.

امیر حاتمی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه اقتصادی علیه کشورمان گفت: با حمایت و پشتیبانی مردم و تلاش دولت بخش بزرگی از توطئه های دشمن خنثی شده و ان شاالله با سربلندی از این برهه حساس عبور خواهیم کرد و مانند همیشه روسیاهی به دشمن خواهد ماند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 وزیر دفاع اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۲۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی

ابراهیم رسولی فر مسئول سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: دانش آموزان علاقه فراوانی برای حضور در کلاس‌ها و دوره‌های تیراندازی دارند و با همکاری مربیان سپاه و تیپ ۸۲ صاحب الامر (عج) تا ۲۰ اردیبهشت ماه این روند ادامه دارد.

وی در رابطه با کلاس‌های میدان تیر شبیه سازی شده ویژه دختران دانش آموز نیز اضافه کرد: سالن‌های شبیه ساز تیراندازی یکی از ظرفیت‌های سپاه است که بیش از چهار هزار دانش آموز مدارس دخترانه با حضور در این سالن و تحت آموزش مربیان تخصصی، به صورت شبیه سازی با سلاح کلاشینکف تیراندازی خواهند کرد.

رسولی فر اضافه کرد: تمامی دانش آموزان مقاطع تحصیلی نهم، دهم و دوازدهم دختر و پسر که درس آمادگی دفاعی دارند، این درس را با رویکرد مهارت افزایی، تعمیق فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، جهاد، ارزش‌های معنوی شهادت و مجاهدت در راه خدا فرا می‌گیرند.

این مسئول با اشاره به محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی عنوان کرد: محتوای آموزشی درس آمادگی دفاعی شامل آشنایی با اهداف آمادگی دفاعی، فرهنگ دفاع امنیت و اقتدار دفاعی انقلاب اسلامی و آشنایی با ساختار و اهداف سازمان بسیج و معارف دفاع مقدس و نیز دفاع نظامی شامل بخش‌های نظام جمع و رزم انفرادی، آشنایی با نیرو‌های مسلح، سربازی، سلاح شناسی و مهارت‌های تیراندازی و همچنین دفاع غیرنظامی شامل بخش‌های جنگ نرم، پدافند غیرعامل، امداد و نجات و اردو‌های عملی دفاع نظامی و اجرای میدان تیر است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: برای اجرای این برنامه‌ها هماهنگی‌های مناسبی با اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین، روسای مناطق ۱۴ گانه و همچنین مدیران مدارس به منظور برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی درس آمادگی برای دانش آموزان شده است.

رسولی فر یادآور شد: این آموزش‌های تئوری و عملی برای نوجوانان و جوانان کشورمان مهم و اثرگذار است چرا که در سند تحول آموزش و پرورش و در سند اعتلای سازمان بسیج، تربیت جوان مومن انقلابی و پای کار برای نظام از اهداف اصلی این اسناد بوده و به نوعی مقدمه سازی و کادرسازی برای ظهور منجی عالم بشریت به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • جمهوری اسلامی پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهد داد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد